Elenhaar rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Elenhaar asztali szerepjátékkal kapcsolatos fórum
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Második kaland

Go down 
3 posters
SzerzőÜzenet
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Második kaland   Második kaland EmptyCsüt. 7 Május 2020 - 16:57

1677.év

Nekem is 12 pontnyi sikerült Smile
Crantai romok 3
Poverty 1
Monster 1
Regio with unexpected entries 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Száműzöttek 2
Contested Island/home 3

Dobások: 5 - 7 - 6 - 3 - 10 - 10 - 7 - 10 - 8 - 8 - 4 - 4
Ez mindössze 3 bad omens. MEhet a következő évre.
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyCsüt. 7 Május 2020 - 21:43



1678. év

Hookok:
Regio 3
Superior (clan head, knight) 1
Spies (from external source) 1
Guardians (Crantai) 1
Poverty 1
Extreme weather (néha) 1
Regio with unexpected entries 1
Hostile surroundings 3
Contested Island/home 3

Dobások: 5 - 2 - 10 - 1 - 8 - 5 - 9 - 1 - 9 - 8 - 4 - 10 - 6 - 9 - 4
Két 1-es és újabb 2 bad Omen, az már az előző évről 5 bad omen: Guardians (Crantai), Hostile surroundings
Játszik: 50 - Denyiel con Rascioni
A karakter flaw-k tobább nehezíthetik a kalandot lássuk hát:
Cyclic Magic Negative 1
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Restriction 3
Proud 1
Shadow Addiction 3
Photofobia 1
Godless magic 1
12 db dobás: 5 - 7 - 10 - 4 - 9 - 4 - 8 - 6 - 1 - 6 - 3 - 6, az intrikus természet tovább nehezíti a dolokat.
Source of Adventure: 4, greater nobel
Timing: 1 az tavasz
Complexity: 5, 2 set of challenges, mivel azonban 2 kaland jött ki erre az évre, ez növeli 3-ra a számot

Stressz kocka: 10 + 4, Base easy factor: 17 + 5 bad omen +1 intrikus természet = 23, ami már az impressive kategóriába tartozik.
Challenges: 5 - Subtle&Sneaky, 4 - Legal/Diplomatic, 2 - Combat

1.set of challenge
Denyiel úgy dönt, hogy elege van ebből a kisfalusi életből, unalmas ez neki, aki megjárta Ifin utcáit. Ezért úgy dönt, hogy megnyeri az abasziszi hercegkapitányok egyikét támogatójának. A következő az elképzelése: átoson a hercegkapitány védelmén, és így megmutatja neki, hogy mire képes. Ekkor megbízást szerez majd tőle valamilyen ellenfelének eltávolítására és ezzel megbecsülést szerez magának, pénzt a klánnak és persze jól is fog szórakozni közben.
A 3 ability, amit ehhez használni fog:
Stealth 2 + Per (+1) + CrUm 15 (base4, Per, Sun +2, Ind, +1 size)(3) spontán magic, ekkor a sötétség beborítja őt és olyan lesz, mint egy tömény sötétségből álló alak az árnyékba kiválóan beleolvad, ez csak -3 fatiguval van meg, de persze pihen kicsit mielőtt nekiindul bemenni a várba, úgy sejti mindig találni fog olyan helyet, ahol az árnyékok között megbújhat. Meg is indul, és mivel a várban mulatság van ma este, ezért a kapu nyitva áll, őrség persze van, de nem számítanak olyasvalakire, mint ő - gondolja Denyiel magában. 6 + 3 vs 23. Ez nem jött be. Denyiel éppen besétálna a kapun, amikor hirtelen lefoszlik róla a mágiája, valaki vagy valami védi a várat! Az őrök persze rögtön kédőre vonják, megpróbálja hát magát kihazudni a helyzetből:
Guile  3 + Pre (+1) no magic. 4 + 2 vs 23, ez nem jött be. Az őrök persze nem hisznek neki, de mivel főben járó bűnt végülis nem követett el, ezért "csak" jól elverik és elszedik mindenét, majd kihajítják az utcára. Ott kell most túlélni.
Survival 3 + Int (+2) + Blind Your Enemy CrUm 15(3) = 8 + (-3) vs 23. Hiába próbálja még a mágiáját is bevetni itt bizony nem talál élelmet vagy pénzt. Végül gyalog indul hazafelé, az úton sikerül leütnie egy öregembert és annak kicsiny pénzéből eljutnia a tenger partra. Ott fellopózik egy hajóra, ami a hazai szigetre megy, csak pár napos út, ugyan mi rossz történhet?

Eredmény 2 Losses:
- 8 28+ wound = halál (agyonverték az őrök) 1Fate pont
- 6 5 Warping point. Halálközeli élménye során
2. set of challenge
Ez egy diplomatic challenge szóval elkapják a potyautast és megint magyarázkodnia kell, be akarják hajítani a vízbe. Abilityk: Law - megpróbálja a törvényre hivatkozva elérni, hogy vigyék a coventusba, Folk Ken - emberismeret alapján próbál kikeverdni a helyzetből, Guile - megpróbálja kihazudni magát. Mikor már minden veszni látszik hatalmas vihar keveredik a semmiből, és a vihar leple alatt valamiféle élőhalottak támadják meg a hajót.
3. set of challenge
Combat a crantai élőholtakkal és vezérükkel...
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyPént. 8 Május 2020 - 16:37

Szerintem nem muszáj minden kalandot külön forumra rakni. Esetleg korszakonként bonthatjuk le. Majd meglátjuk


03 - Küldöttek és Merénylet
93 - mind a 3 karakter nyomulni fog a kalandban.

Hostile surroundings 3
Contested Island/home 3
Poverty 1
Superior (clan head, knight) 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Slavery 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Spies (from external source) 1
Monster 1

dobások: 10,3,3,9,1,8,1,5,5,9,8,3,10,2,6,
2 bad omens, Contested Island és a Poverty... okés. Ezen gondolkodnom kell Smile . A 2. bad omen a Bennszülöttekből jön, lehet, hogy onnan fakad valamiféle átok, amely a földeket pusztítja.

3- a nehézségre, az könnyű. 2 bad omen. Eddig 10.
Karakterek pár flaw-ja is befolyásolhatja még:

Az Árnyék: 9,7,8,9,3...semmi
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Proud 1
Photofobia 1
Godless magic 1

A Nekromanta: 1,3,2,8,10,5,8, (még egy bad Omen és beleszólhat kicsit az ambíciója is legalábbis a komplexitást növeli)
Ambitious 1
Driven (warriors ghosts) 1
Lycantrope 3
Medium 1
Ranagolita 1

Pap: 10,8,4,3,4, (még egy bad Omen)
Ambitious 1
Zealous 3
Ranagolita 1


Tehát a végső difficulty 12 és plusz egy complexity. Tavasz, Complex 2 set of challenges. Összesen 3 set of challenges.
Origin: Contested Island és a Poverty, Pap és a nekromanta ambiciója növelheti a dolgokat és a nekromantánk át is változhat valamivé akaratlanul.

4,3,1 - Legal/Diplomatic, Magic, Social...

Első fejezet:
Tavasszal érkezik a hír, hogy a szigeten egy déli városállam is alapított egy kolóniát. Ők természetesen a szigetet sajátjuknak ismerik el. Ez a kolónia pár éve apakulhatott. Mostanra megalapozta magát valamelyest. A kolónia ugyanakkor sokat fejlődött az elmúlt 5 esztendőben, de általánosak a kisebb járványok és az éhinség is ezen a trópusi hangulatú szigeten. Élelmiszertartalékainkat azonban Tavaszra nagy veszteség érte, mivel valami élősködő rovarfajta juthatott be a raktárakba. A másik telep neve Quebos és élén egy nagyobb kereskedőház emberei állnak. A lovagúr követségbe küldi a két mágust és a papot, hogy puhatolózza ki Quebos szándékait és, hogy vásároljanak élelmiszert a klánnak.


Helyzet az hogy Legal/Diplomacy-ban együkünk sem kiváló, de azért próbálom összeszedni:
Denyiel - Folk Ken 2 + 2 INT. +3 The Silent Conspiracy : dobás10+10+9=36!!!
Denyiel - Guile 2(3) + 2 PRE +4 Calling The Inner Fear: dobás 5+9=14 épp megvan Smile
Denyiel - Artes Lib 1 + 1 PER +2 Relay the Vision of the Magus: dobás 8+4= 12. Ugyanannyi szerintem ez megvan Smile. Mesterhármas yeah.

Ebben a helyzetben talán az Árnyék a legkevésbé inkompetens személy közülünk Smile .

Denyiel tanácsára a csapat nem reklámozza magáról, hogy a Kosfejes Úr tanításait követik. Nincs értelme ezzel kezdeni, előbb utóbb valószínűleg úgyis kiderül, ha más nem akkor az elkövetkezendő pár évben. Belrado atya ennek nem is nagyon örül, de végülis belemegy. Szóval, amint elérnek a kisvároshoz. Látszik, hogy azt egészen komoly erőforrásból húzták fel az elmúlt pár év során. Kisebb kikötővel stb... A nép kevert többnyire, pyarroni/asszisz származék így első ránézésre. Nem sok kutakodás után sikerül elintézni, hogy bejuthasson a különítmény a Kereskedelmi Tanácshoz (ez a neve a vezető testületnek). A tanácsteremben egy rakás idősebb, tehetősebb kereskedő/bürokrata. A bemutatkozás remekül sikerül és a tanács bizalmát elnyeri a társaság. Ezek után Denyiel a klán nevében egyeszséget szándékozik kötni a tanáccsal és meg nem támadási egyezményt is sikerül összekaparni a harmadik sikeres próbával.

Második fejezet.
Ezek után a csapat viszonylag elégedetten készül a visszaútra. Mert azért a tárgyalások pár napot igénybe vettek. Azonban az utolsó nap, amikor hazaindulnának a kikötő felé vezető úton (hajnalban) rajtuk ütnek. Kétes elemek. Két boszorkánymester és egy fél tucat harcos. A harcosokkal elbántok könnyedén, de a két boszorkánymester már keményebb dió lehet...


Belrado atya - Penetration 3(4) + 3 STA + 7 Greater Life Drain = dobás 10+3+14= 27!!!
Antarius - Hermetic necromancy 5(6) + 2 QIK + 5 Coerce the Spirits of the Night = dobás 3+13=16
Denyiel - Parma 3(1) + 2WIL +6 Splash Your Enemy With his own Shadow = dobás 2+12=14. Éppen megvan Smile

...de nem Nekünk Smile. A banda mágikus párbajban szépen legyőzi a két boszorkánymestert. Az általuk küldött lidércet Antarius győzi le. Magukkal a BM-ekkel pedig a pap és Denyiel végez. Amint átkutatják őket találnak rajtuk tetoválásokat, amelyekből ki lehetne deríteni, hogy honnan jöttek vagy milyen rendhez tartoznak.

Harmadik  fejezet:
A holttestjeiket elviszik a hajóra és ott Antarius mágiája segítségével bebörtönzi az egyik boszorkánymester lelkét és kifaggatja


Antarius - Organisation Lore 1 + 1 STR + 8 Prison of Souls = dobás 2+10 =12 Fail lenne de felhasznál egy Confidence-et +3(Próbálja befogni)
Belrado atya - Charm 3+ 0 Dex +3 Word of Power = dobás 7+3 = 13 fail lenne de felhasznál egy confidence-et+3 (próbálja azzal fenyegetni a szellemet, hogy feláldozza Ranagolnak)
Denyiel - Etiquette 2 +2 WIL + 3 Whispers through the black gate = dobás 2+7 = 9 Fail

A szellemet végülis sikerül Antariusnak kisebb nehézségek után befognia. És használt is valamennyire a Ranagol pap fenyegetése, hogy feláldozza a Kosfejes úrnak. Ezek után el is csicsergi, hogy Abasziszből jött egy hercegkapitányt szolgál a rend, akiknek nem tetszik a mi kis városunk fejlődése és meg akarta akadályozni az egyezményt a két kis kolónia között azzal, hogy a városban ölik meg a különítményt a boszorkánymesterek. Ezzel kirrobbantva egy háborút a két kolónia között.

Ennyi lenne hát a sztory. A vége majdnem fail lett, de végülis majdnem teljes a siker

Reward
Szerintem wealth es influence lenne az egyik resze a rewardnak a masik pedig par varazslat es vis amit a BMek rejtekhelyen talaltak. Ezt Antarius szedte ki a szellembol.

10xp jar minden karakternek ezt ird fel magad en is felirom majd.

Bp 6x3
Vis: corpus, perdo, creo, intellego 16 darab mindegyikbol még fel kell irni...
Es még egy vis source amely 1 perdot termel evente. Ez egy fejlesztett hatalom amulett. Verrel kell meglocsolni teliholdkor es akkor termel.  Ezeket mind felirni
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyKedd 12 Május 2020 - 15:54

04 - Sigurrio Kryech és bandája

Kaland
1680
Regio with unexpected entries 1
Crantai romok 3
Spies (from external source) 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Monster 1
Contested Island/home 3
Superior (clan head, knight) 1

3 - 4 - 3 - 1 - 1 - 4 - 2 - 6 - 6 - 9 - 4, Dark Secret (Ranagoliták), Monster
Játszik: 62 a pap
Timing: 2 Spring
Difficulty: 6 azaz 11, lássuk a pap ad-e hozzá bad omen-t

Ambitious 1
Zealous 3
Ranagolita 1
Dobás: 1 - 1 - 3 - 4 - 10, a Ranagolita mivolta 1-gyel növeli 12-re a nehézséget.
Complexity: 5, 2 set of challenges, de mivel 2 kaland jött ki ezért 3 set of challenges.
Source of adventure: 5, Criminal, de Hard-on ez Outlaws
Type of adventures: 6 - 1 - 6 (Karakter szerint, Social, Karakter szerint)

1680 tavaszán a kis közösség előkészíti az új Ranagol templom építését. Nincs még sok kegytárgya a településnek, de ami van azokat előkészítik, a terület felszentelésére. Az előkészületek közepette egy csapat rabló ront a helyre. Belrado atya szerencsére a helyszínen van és azonnal visszavág. Az első típus tehát mágia lesz.

Penetration 3 + Pre 2 + The Word of Power 3 + Dobás: 6 = 14 siker
Finesse 3 + Dex 0 + Incantation of Lightning 5 + Dobás: 5 = 13 siker
Infernal Lore 2 + Int 2 + Destroy the Rival Magic 5 + Dobás: 6 = 15 siker

A rablókat a lenyűgöző Belrado atya hatalma kényszeríti megállásra, akik ámultan látják Ranagol papjának sötét dicsőségét. Mindössze egyetlen ember buzdítja a latorokat további támadásra, ő lehet a vezér. Belrado atya azonban villámmal sújt le rá és a bandavezér nyomban holtan terül el a földön. Ekkor látja meg az atya, hogy a rablók között egy másik szent jelkép izzik. A másik pap egy tőrrel vágást ejt a tenyerén, majd onnan egy vérlándzsával csap le Belrado atyára. Az atya azonban hangosan Ranagolhoz imádkozva foszlatja szét ellenfele mágiáját. A két pap közötti csatározás alatt a rablók elmenekülnek, bár jó néhány társukat holtan vagy sebesülten hagyják a csatatéren. Belrado atya ezen sebesültek vérével és életével szenteli fel a leendő templom helyét. A csatában emellett felismeri a szent szimbólumot, ami egy rőt színű oroszlánfej. Az alkalmazott mágiából azt is megsejti, hogy az alkalmazó nem tartozik az álszent fajtához, felkelti az érdeklődését.

Belrado atya találkozóra hívja a másik papot (Sigurrio Kryech), ahol egyeztetik a filozófiáját a két istenségnek. Nem írom le ide részletesen, de természetesen nehezen értenek egyet bármiben is, noha vannak hasonlóságok (Oroszlán morghargiss vs gorviki Ranagol tanok).

Theology 7 + Will 3 + Dobás: -3 = 7 vs 12 sikertelen
Charm 4 + Str 2 + Greater Life Drain 7 + Dobás:  6 = 19 siker
Folk Ken 1 + Sta 2 + Song of Thunder 5 + Dobás: 2 = 10 vs 12 sikertelen

Csak néhány magyarázat, hogy mi is történik. Az első a teológiai vita. Nincs varázslat használva. Ez sikertelen. A másik pap jóval képzettebb a teológiai vitában, ha nem közembereknek kell elmagyaráznia a hit-tételeket. Ezen feldühödve Belrado atya egy példával él: megmutatja, hogy aki erősebb az a kiemelkedettebb és az bármit megtehet; az erő önmaga indoklása. Lefogja hát az egyik saját szolgáját és szárazra szívja az életerejét, amit egyből Ranagolnak is ajánl, aki sötét aurájával jutalmazza ezért. Végül felismeri, hogy a másik pap csapdába akarta csalni ezalatt a találkozó alatt és vihart idézve próbál menekülni, de a Tharr pap elfogatja.

Belrado atya behívja Denyiel-t a kalandba(-1 confidence felírva), akinek kettős feladata van, megmenteni az atyát és kivégezni a Tharr pap-ot. Ez combat lesz.

Stealth 4 + Int 2 + Calling The Inner Fear 4 + Dobás: 3 = 13 Siker
Awareness 3 + Per 1 + The Silent Conspiracy 3 + Dobás: 5 = 12 Siker
Swordplay 8 + Sta 2 + Blind Your Enemy 3 + Dobás: 4 = 17 Siker

Az első próba: sikerül bejutnia és zűrzavart keltenie.
A második próba: kiszabadítja Belrado atyát
A harmadik próba: látványos mágikus és kardpárbajban elpusztítja (tehát hátulról leszúrja) a Tharr papot.

Jutalom:
Belrado atya:
A Tharr pap szent jelképét feláldozva egy varázslat szövegét találja, ami max 30 level lehet és 5 xp (nincs felírva)
Temporary Story Hook: Tharr egyházából valaki keresheti az eltűnt pap-ot (felírva), Staff of pain kínokozásra alkalmas pálca (15 level)(nincs felírva)
Denyiel: Az Opt outból szerzett mínuszokat nem kell kifizetnie + 5 xp (felírva)
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptySzer. 13 Május 2020 - 1:16

05 - Kémek és Árnyak


Kaland

45- Danyiel
Contested Island/home 3
Poverty 1
Slavery 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Spies (from external source) 1
Guardians (Crantai) 1
Monster 1
Temporary Story Hook: Tharr egyházából valaki keresheti az eltűnt pap-ot, Sigurrio Kryech-et 1

Danyieltől
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Proud 1
Photofobia 1
Godless magic 1

Dobás: 6,5,2,10,3,8,6,5,10,5,9,7,7,1,5,4
2 bad omen: egyik a szegényséből, másik a kémekből
kaland: büszkeségből (Proud)
Difficulty: 1- könnyű + 2 bad omen= 10
Tavasz, 7-very complex (3 sets)
Origin: 5 - Official

3 sets: 1-Social, 5-Sneaky-Subtle, 1-Social

Első fejezet
Tavasz van. Az itteni langyosabb tél viharosabb és esősebb időszaka végre kellemesebb tavaszba vált át. Új év, új élet fakad a Kosfejes Úr örvendezni látszik, mivel klánunk prosperál. Ugyan a mágusok segítségével jelentős erőforrásokkal gazdagodott, de továbbra is általános a szegénység és a nélkülözés nem csak a -jelenleg még- szerény számú benszülött rabszolgák esetében (akik tényleg nem többek haszon állatnál), hanem a derék gorviki származék népesség körében is. Vella Rasciona (ejtsd Vella Rászióná, rövid az á (csak spanyolosan Smile )) kisvárosa és klánunk központja legújabban a Quiron-tengeri kereskedelem egy új hajtása és kezdi is magára felhívni a figyelmet. A mágusok ugye nagyrészt tanácsosi és scolaris feladatokat látnak el. Levelezést is intézik és Pierro Rascioni nagyúr oldalán látnak el mágikus védelmi feladatokat. Olykor részt vesznek a diplomáciában is.

Egy ilyen diplomáciai küldöttség érkezik a felvirágzó kis kereskedővárosunkba, méghozzá a Baraad sziget patriarcháihoz (akik kellő fügetlenséggel rendelkeznek, de a Nagykirály szolgálatában állnak) tartozó, Sencor család küldöttei. A Sencor család jelentős érdekeltséggel rendelkezik a Quiron tenger dél-keleti részének kereskedelmében és rebesgetik, hogy kalózflottát is működtet. A Sencor család (ahogy a többi patriarka) továbbá kyr-toroni gyökerekkel rendelkezik és állítólag a toroni magános házakkal is jó kapcsolatot ápolnak. Tárgyalások alatt a nagyúr támogatásra szorítkozik. A tárgyalások főképpen gazdasági jellegűek és jövőbeli kereskedelmi utak létrejöttét szolgálja. Danyiel tanácsa a nagyúr számára, hogy ne hátráljon meg a befolyásos kereskedőkkel szemben és erélyesen képviselje a klánt.


Social:
Etikett 2 + Pre 1 + The Silent Conspiracy 3 +dobás 5 = 11 - siker
Charm 3 + Int 2 + dobás 9 = 14 - siker
Helyismeret (ez minden karakternek van legalább 1-esen. Minden évvel 1 ponttal nő. Kb. 10 éve vagyunk a szigeten) 1 + Per 1 + dobás 2 = 4 nem sikerült (azért nem hívott itt be senkit, mert már 2 siker úgyis megvan)

A tárgyalások viszonylag jól folynak. Danyiel remek tanácsokkal támogatja Pierro nagyúrt és képes ezt úgy megtenni mágiával, hogy senki ne jöjjön rá.


Második fejezet
A tárgyalások rendben le is zajlanak, amikor Danyiel úgy dönt, hogy - intrikus és büszke jelleméből kifolyólag- személyesen felkeresi még a küldöttek, akik a késői órákra való tekintettel még itt töltik az éjszakát. Úgy érzi, hogy valamiben sántikál a küldöttség és ezt szeretné kideríteni


Subtle/Sneak:
Stealth 5(6) + Dex 0 + dobás 6 = 12 siker
Awareness 3(4) + Quik 1 + Banishing the Last Light 3 + dobás 4 = 12 siker
Survival 2(3) + Will 2 + Splash Your Enemy With his own Shadow 6 + dobás 6 = 17 siker

Amint követi a küldöttség tagjait a kisvárosban számos alkalommal el kell rejtőznie, mert bizony figyelnek a srácok, de ez nem jelent problémát az Árnyékok Mesterének. Az egyik pillanatban sikerül a küldött saját árnyékát ráborítania és így megmenekült a lelepleződéstől. Amikoris sikeresen követi a küldöttséget rájön, hogy találkoznak egy a klán emberével. Egy munkafelügyelővel. Sikerül őket kihalgatni. Amikor a munkafelügyelő és a küldöttség között befejeződik a tárgyalás (pár viszonylag csekélyebb jelentőségű információ cserél gazdát) a Sencor küldöttség visszatér a fogadóba és másnap elhajóznak.


Harmadik fejezet
Árnyék úgy dönt, hogy elkapja a beépített kémet. Eltervezi, hogy egy megfelelő pillanatban felkeresi és kikérdezi, valamint próbálja elérni azt, hogy kettős ügynökként szolgáljon amaz


Social:
Stamina 2 + Emberismeret 2 + Foul Whispers of the Demonic Voice 2 + dobás 4 = 10 éppen siker
Strengh 0 +  Intrigue 3 + Calling The Inner Fear 4 + dobás 4 = 11 siker
Int 2 + Guile 2(3) + Relay the Vision of the Magus 2 + dobás 4 = 12 siker

Az eredmény annyi, hogy Danyiel barátunk meglátogatja a felügyelőt valami apró cseplő üggyel és szép lassan felméri az illetőt. Érzi, hogy tart tőle és titkokat rejt. Valamint, hogy alkalmas lehet a kettős ügynök szerepére mert nem hülye és van családja is amivel meg lehet fenyegetni. Ez meg is történik ezek után és varázslatával is támogatja (félelemkeltés). A végén fel is vázolja neki a tervet és, hogy folyamatosan jelentsen neki, hogy mi történik. Kiderül, hogy havonta két havonta érkezik egy szolga és annak tesz jelentést. Így jutnak a Sencor-ok tudomására a klán dolgai. Azonban azt nem sejtik, hogy ezek után a kémük már nekünk dolgozik és bármikor felhasználhatjuk (pl. hamis információkat csepegtetünk, csapdába csaljuk őket...)

Ez lenne hát a kaland:
Reward: 10xp. Ezt parma kivételével (mert az most annyira nem jött be, de penetration-re lehet valamennyit költeni 5-6 pontot szerintem)
15 BP: Értékes erőforrások származnak a klán számára. Influence növekszik és Wealth-et is lehet kapni. 12 Influence és 3 wealth. Felírva
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptySzer. 13 Május 2020 - 17:20

06 - A Kígyószív Lovagja

1682. évi kaland
Crantai romok 3
Extreme weather (néha) 1
Regio 3
Superior (clan head, knight) 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Guardians (Crantai) 1
Monster 1
Temporary Story Hook: Tharr egyházából valaki keresheti az eltűnt pap-ot, Sigurrio Kryech-et 1

4 - 4 - 8 - 2 - 6 - 2 - 5 - 6 - 8 - 2 - 8 - 9 - 8 - 6
Játszik: 29 - Antarius con Rascioni
Ambitous 1
Driven (warriors ghosts) 1
Study Requirement 3
Restriction (Healing spells) 3
Lycantrope 3
Medium 1
Ranagolita 1
9 - 2 - 9 - 10 - 1 - 8 - 7 - 1 - 3 - 3 - 8 - 2 - 4, Study requirement, Restriction (Healing spells), +1 Bad omen
Timing: 10 character choice
Difficulty: 2 + bad omen = 9
Complexity: 5 2 set of challenges, amit a 2. Kaland 3-ra emel.
Source of adventure: 4, Knight Errant
Type of adventures: 1 - 1 - 3 (Social, Social, Magic)

Mivel Antarius már mind a Re mind pedig a Co művészetekben magasabb szintet ért el, ezért el kezdi keresni a helyet, ahol képességeit tovább fejlesztheti, ehhez nagyobb mennyiségű emberre és/vagy holttestre van szüksége. Elhatározza, hogy elutazik a környező városokba és ott körül “szaglászik” kicsit alkalmas helyet kutatva. Elkíséri néhány katona, csak, hogy rangját emelje.
Raxis-ba utazik először, de ez a város valahogy nem nyeri el a tetszését és tovább megy, most már szárazföldön, Laidisba, amikor is különös jelenségre lesz figyelmes. Egy halott szellemének a maradványait találja. Vagy valami olyasmit. Egy jelentősen legyengült szellemet. Megpróbál kommunikálni vele.

Hermetic Necromancy 6 + Int 2 + dobás 5 = 13 siker
Guile 2 + Pre 0 + Coerce the Spirits of the Night 5 + dobás 6 = 13 siker
Folk ken 1 + Per -1+ Mind Trick of the Tremere 4 + dobás 5 = 9 éppen siker

Sikerül megtudnia egy-két dolgot, de az illető szellem elég különös. Számos emléke hiányzik, az elméje alig üti meg a tudatos kommunikációs szintet. Mindenesetre kiderül, hogy ő egy karavánőr volt és “rettenetes körülmények” között pusztult el. Erről többet nem tud mondani, csak az élmény maradt meg benne.
A Raxisból Laidisbe vezető úton több ilyen szellem-maradvánnyal is találkozik, mindegyikük valamiféle harcos volt. Egyik este aztán egy tábortüzet lát meg, ami mellett magányos alak üldögél. A felszerelés, ami egy teljes lovagi vért, már mellette pihen. Beszédbe elegyednek. A férfi neve Maron Dornon.

Etiquette 1 + Dex 0 + Blessing of the Childlike Bliss 5 + dobás 4 = 10 siker
Intrigue 1 + Quick 0 + Compelling the Thoughtless Deed 3 + dobás 5 = 9 siker
Organization lore 1 + Str 1 + Awaken the Slumbering Corpse 6 + dobás 6 = 14 siker

Mivel az etikett nem megy Antariusnak annyira, ezért megpróbálja elérni, hogy Maron gyerekesen viselkedjen és habár a varázslat létrejön nincs hatással Maron-ra. Ekkor Antarius megpróbálja elérni, hogy kimondjon egy gondolatot, amit eredetileg el akart rejteni, ami a következő: “...a Rettenet Asszonya majd eldönti”, ezzel egyidőben meglátja a hullát Maron mellett. Megpróbálja összerakni a képet: a Rettenet Asszonya eldönt valamit, hulla, szellemek...ekkor a fejébe ötlik, hogy a szellemek úgy néztek ki, mintha valaki vagy valami felevett volna belőlük egy darabot. Ezek ugyan sokat nem mondanak neki, de arra pont elegek, hogy amikor Maron a kardja után nyúl azonnal feltámassza mellőle a hullát és Maron-ra uszítsa. A katonáit is támadásra parancsolja, mire Maron villámgyorsan elhadar valamit. Antarius ekkor veszi csak észre, hogy amiket ő eddig a földön fekvő buckáknak hitt bizony halottak voltak. Mert hát ki üt tábort egy halom hulla mellett…? Ez a sok halott most bizony mozgolódik Maron parancsára. Egy egész csapat valaki lehetett itt lemészárolva nem is olyan régen…

Finesse 3 + Sta 1 + Summon the Dead Servants 8 + Dobás: -5 = 7 vs 9 sikertelen
Parma 3 + Will 2 + Summon the Army of the Dead Servants 9 + dobás: 3 = 17 siker
Penetration 4 + Int 2 + Prison of Souls 8 + Dobás: 5 = 19 siker

Altarius megpróbálja átvenni az élőholtak feletti irányítást, de ez nem sikerül neki. Hamarosan Maron egy fekete elnyúló sugárral csap le rá, de Altarius aurája felizzik és elnyeli a fekete sugarat. Zajlik a harc Altarius és emberei valamint az élőhalottak és Maron között. Végül azonban döntőnek bizonyul, hogy Maron nem viseli a vértjét és Altarius jobb kardforgatónak bizonyul. Maron lelke ekkor bizony a kardban végzi…

Rewards: 10 xp és a szent jelképe, ami fekete kígyók által körülölelt szív, igen nagy mennyiségű tainted corpus vis-t tartalmaz: 45 pawns (felírva).
+1 confidence point a megszerzett lélek miatt
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptySzer. 13 Május 2020 - 22:25

Új Kaland 1683.

növekvő népesség   2
szegénység   2
Extreme weather (néha) 1
Superior (clan head, knight) 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Slavery 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Monster 1

15 nekromanta
Ambitous 1
Driven (warriors ghosts) 1
Lycantrope 3
Medium 1
Ranagolita 1

dobás: 2,5,7,8,7,9,9,7,8,8,4,10,4,2,3,9,3,7,5. 1 bad omen ami hozzáadódik a következő kalandhoz (a Monsterből), de ebben az évben nincs kaland. Következő év...
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyCsüt. 14 Május 2020 - 0:56

07 - Menekült Honfitársak

1684. Ősz

növekvő népesség   2
szegénység   2
Extreme weather (néha) 1
Superior (clan head, knight) 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Slavery 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Monster 1

43- Árnyék:
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Proud 1
Godless magic 1

dobás: 1,7,6,7,4,2,10,8,5,8,2,5,10,10,2,3. A növekvő népességből kaland és 3+1 bad omen (egy intrikus, egy Close Family ties, Dark Secret (ranagoliták), és Szörny)
Téma: covenant - nearby covenant.
difficulty: 7- hard 14+4 difficulty (18). Hát ez elég keménynek igérkezik, de mindjárt kiderül.

Simple adventure 1-est dobtam. Azaz 1 set of challenges. Ez működhet is akár. Danyiel merészen meg is próbálja
Type: 3- MAGIC.

Ez össze is vág. 1684-es esztendőben a Pierro Rascioni lovagúr, klánunk feje különleges megbízással keresi fel az ifjú és tehetséges Danyielt. Pierro lovag szeretné a hagyományokat tiszteletben tartva szeretné növelni újdonsült városunk lakosságát. A rabszolgák kézenfekvő megoldás, de hát belőlük nem lehet társadalmat építeni. Egyébként is fogyóeszköz és a környező bennszülött falvakat is már egy jó ideje felszámoltuk. Vella Rasciona városában fellelndült a kereskedelem és virágozni látszik. A lovag arra gondol, hogy jóravaló és megbízható gorviki vérrel kellene feltölteni a várost. Házunk ugye a Warviki Arascor környékéről származik és onnan vándorolt ki a lovag nagyapja Hernando Rascioni lovag maradék házanépével egy jó 70-80 esztendeje. Volt ott egy szövetséges család az Elasques ház akikről azt a hírt hallotta Pierro, hogy nehézségekkel küzködnek és állandó harcban állnak az El Zashrai dervisekkel, aki újonnan jelentős területeket hódítottak el Warvik tartományától. Az Elasques család területei is a dzsadok fennhatósága alá kerültek. A ház még az okkupáció előtt fél tucat gályával sikeresen megmenekült és átjutott a dzsadok gyűrűjén. Azonban a menekülés közben szétszéledtek és a Ravanói Öböltengeren át egy Abadanai dzsad emír zsoldosflottája üldözőbe vette. Az hírlik, hogy a fél tucat gályából (2-300-an is ráférnek egyre, családok, gyerekek, fiatalok) négynek sikerült elmenekülni a dzsadoktól és jobb híján (Gorvikba vissza nem tudtak menni a dzsadoktól, Shadon felé megint nem volt ajánlatos menniük) Észak Ynev felé vették az irányt és azóta is a Keleti Óceán partjai mentén bolyonganak. Ezt Belrado atya látomása alapján tudják ilyen részletesen. Ha egy gyors vitorlással sikerülne egy-két hét alatt odahajózni. Az Atya isteni látomásában látta a csillagokat és ezek alapján úgy sejtjük, hogy a nélkülöző gályák valahol a Toulraga és a Tengeri Kígyó Barlangja irányában lehet. Szóval ha egy gyors vitorlással elmennél értük és szigetünk felé vezetnéd őket akkor nagy szolgálatot tennél a klánnak.

Megtalálsz három gályát, de kiderül, hogy egy kisebb szigeten állomásoztatják őket és toroni tengerészet egy hadihajója őrizteti. A ti hajótok - amely egy kereskedőhajónak van álcázva, de a klán egyetlen hadihajója- gyors hajó, de a toroni hadihajó majdnem kétszer akkora és legénységben is lényegesen túlerőben van. Úgy dönt Danyiel, hogy fellopózik a toroni hadihajóra és megpróbálja elsüllyeszteni azt a fedélzetről.

A éjszaka leple alatt felméri a hajót mágikus szempontból (ekkora hajókat akár még valami mágia is védheti), miközben ide oda teleportálgat. A felmérés jól sikerül, mert érzi, hogy van valami varázstárgy amely a hajó mágikus védelmében vesz részt. Ez mélyen a hajó belsejében található oda kellene lejutni. Ez sikerül is, árnyékmágia segítségével (valamelyest ugye nehezítve mert van egy aegis szerű védővarázstárgy, amit szeretnél elpusztítani) sikerül lejutni a zárt kamrába. Az őrökkel csendesen végez is a szoba előtt. Viszont mikor belép hősünk útjába áll egy toroni boszorkánymester és mágikus párviadalra kerül sor. Néhány körös harc után a boszorkányster súlyos sebet kap az anyagiasult árnypengétől, de ennek köszönhetően villáma pont telibe találja a védővarázstárgyat (egy kyr szobrocskát a császárról), amely ezután rettenetes robbanással szétveti a helységet és az egész hajót. Danyiel végül sikeresen elteleportál az utolsó utáni pillanatban, de így is kap egy sebet. A hajó lángokban áll és süllyedni kezd. Az apró szigeten ezután már nem nehéz átvenni az irányítást és a maradék toroni katonát lekaszabolni.

A gorviki nép megmenekült és uruk az ifjabb Carlo Elasques köszönetet mond neked, hogy megmentetted őket a toroni rabszolgasorstól. Nem sokkal ezek utána hazautaztok Vella Rascionába és Carlo Elasques hűséget fogad a lovagúrnak.


Magic Theory 3(4) + Int 2 + Fast as Lightning 4 + dobás 5 + confidence (+3) = 18 pont megvan  siker
Awareness 3(4) + Per+1 + Blind Your Enemy 3 + dobás 10+2 = 20 siker
Penetration 3(4) + Will 2 + Ready Your Shadow Sting 4 + dobás 1 (6,2,4,10 egy botch) = 10 sikertelen és még botch is.

Reward:
10 Population és egy Bannerhouse (Elasques ház),
Kapsz még egy xp-t és egy confidence (tehát így végülis marad az 5 mert nem veszítesz egyet sem). Emellé 10-et dobtam az Special és úgy gondolom, hogy egy major hookkal gazdagodik a conventusz (ez pedig a Bosszú Toronból)
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyHétf. 18 Május 2020 - 14:10

08 - A Sámán Jele


1685. Kaland
Crantai romok 3
Regio with unexpected entries 1
Poverty 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Superior (clan head, knight) 1
Guardians (Crantai) 1
Monster 1

2 - 2 - 4 - 8 - 6 - 1 - 10 - 5 - 6 - 10 - 6 - Bennszülöttek (inhuman, human) lesz a kaland témája és 2 bad omen.

Játszik: 40 - Árnyék
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Proud 1
Godless magic 1
Nehezítés: 5 - 7 - 4 - 1, +1 set of challenges

Difficulty: 8, ami a 2 bad omennel együtt 16 és hard
Complexity: 3, ami a +1-gyel 2 set of challenges-t jelent
Timing: Spring
Origin: 2, ami hardon a local priestet jelenti, ami a bennszülöttek esetében sámánt jelent
Type: Social, Subtle&Sneaky

1675-ben elpusztítottuk a bennszülöttek egyik falvát, azt amelyik a legközelebb volt hozzánk. Azonban, mint ezévben kiderült több falvuk is van, amelyek több-kevesebb önállósággal rendelkeznek. 10 évvel később tehát, amikor tevékenységünk már jóval nagyobb területet ölel fel, egy különös követféle érkezik a Ramiera coventus területére. Egy bennszülött, aki faluja tárgyalási ajánlatát hozza. Emanuel Pierro con Rascioni a klán feje Denyiel-t bízza meg a tárgyalások lebonyolításával, mivel ő a legképzetebb, ha gyorsan kell távozni, ugyanakkor nem is tekinti ezt a tárgyalást olyan fontosnak, inkább információszerzési lehetőségnek. A falu mindössze néhány mérföldre van a Techlan hegység keleti oldalán. Mindössze néhány tucatnyian élnek benne valószínűleg már a crantai idők óta vagy még régebben.

Folk Ken 2 + Per 1 + Banishing the Last Light 3 + dobás: 10 + 2 = 18 siker
Etiquette 2 + Int 2 + The Silent Conspiracy 3 + dobás: 1 (2, 5, 5) = 6 vs 16 sikertelen
Guile 2(3) + Pre 1 + Calling The Inner Fear 4 + dobás: 9 = 17 vs 16 siker

Tárgyalások tulajdonképpen jól is mennek. Ők csak a Techlan hegység keleti oldala és a Démoncápa öböl közötti területet szeretnék maguknak, mindössze egy probléma van: az ifjú sámánjuk nem túl nagyhatalmú, de elég büszke ember. Kellene neki egy jel, hogy az ősök szellemei akarják ezt az egyezséget. A főnök tanúk nélkül pszi-n keresztül osztja meg a következő lehetőséget (úgy tűnik a crantai örökség nem oszlott el teljesen). Be kell csempészni egy specifikus virágfajtából font koszorút az ifjúsámán sátrába. Ez népénél az ősidők óta a megegyezés jelképe. Van is neki ilyen virág-koszorúja, csak éppen bejuttatni nem tudja a sátorba, amit a szellemek és a sámán saját őrei őriznek. Cserébe a főnök azt mondja, hogy rendszeresen tudna adni az anyagból, amit a sámánok az átváltozásaikhoz használnak. Megvizsgálom az anyagot, amiről beszél, és ez bizony Mu vis.

Stealth 5 + Quick 1 + Hard grasp of shadows 5 + dobás: 2 + confidence 3 = 16 siker
Pharma Magica 3 + Will 2 + Ready Your Shadow Sting 4 + dobás: 7 = 16 siker
Awerness 3 + Sta 2 + Fast as Lightning 4 + dobás: 9 = 18 siker

A terv gyönyörűen sikerül, az ifjúsámán 2 embere, aki a sámándombot őrzi az eszméletvesztésig fullad. Valami szellemforma tényleg védi a sátrat, de a sötétséggel átitatott pengének nem tud ellenállni és szertefoszlik. Elhelyezem a koszorút az ifjúsámán “munka-asztalán” és végül elteleportálok.
Az ifjúsámán őrei persze beszámolnak róla, hogy egy titokzatos erő eszméletlenségbe taszította őket és az őrszelleme is eltűnt, azonban mivel a főnök azt vallja, hogy én ott voltam mellette és egyébként sem hiszi, hogy át tudnék jutni a szelleme mellett (Ők nem tudják, hogy mi varázslók vagyunk, vagy ha tudják is, az ifjúsámán akkor sem hiszi, hogy képes lennék rá. A büszke emberek gyengesége Smile) kénytelen úgy vélekedni, hogy ez egy másik szellem műve…

Jutalom
Összevont jutalmat választok: 3 pawn/year Mu vis és még 5 pawn nekem. +5 xp Pharma Magica-ra
Vissza az elejére Go down
Admin
Admin
Admin



Hozzászólások száma : 7
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyKedd 19 Május 2020 - 0:25

09 - Kísértő Romok

1686. Kaland, tél
Crantai romok 3
Regio with unexpected entries 1
Poverty 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Superior (clan head, knight) 1
Guardians (Crantai) 1
Monster 1

49- az Árnyék
Close Family Ties 1
Intriquise 1
Proud 1
Godless magic 1

dobás: 8,9,4,4,3,3,7,1,7,1,9,5,4,9,6 (Guardians (crantai), Bennszülöttek)
nehézség: dobás:9 - Hard 14+1=15-ös nehézség
tél +1 nehézség
complexity: 4 - complex +1 = 3 sets of challenges
Sets: 6-Árnyék subtle and sneaky-t választ, 2-Combat, 6-Árnyék mágiát választ

Techlan Nyugati részének meghódításával a hegyek felé veszi az irányt a klán befolyási zónája. A csenevész őslakosokból ugye sosem elég és felszámolván a területeken élő törzsek nagy részét (ezekből amúgy sem voltak számosan), megörült Pierro con Rascioni lovag és újdonsült hűbérese Carlo con Elasques, amikor rájöttek, hogy a hegyvidéki erdőségekben hemzsegnek a kőkorszaki szinten élő apróbb törzsek. Számos expedíciót is indítanak a térség és a hegységrendszer (aminek közepén a gigászi hegy, amit a bennszülöttek csak a Hegyek Nagy Fehér Atyjának hívnak és csúcsait legtöbbször köd fedi el, így magassága a Sheral bérceihez mérhető csak- gyaníthatóan valami mágikus hatás lehet a háttérben). Az első expedíció Techlan hegység nyugati lankáit és kisebb csúcsait célozza meg. Ezeken a lankákon kisebb tisztások kivételével ritkább-sűrűbb erdőségekbe ütköznek a felfedezőink. Az első primitívebb falvak 2-3 családnál (akik ősközösségi szinten inkább egy családot alkotnak) nem népesebbek, viszont számos földből kiálló addigra az idő és a természet által megtépázott romokra kőépítmények maradványaira bukkannak. 3-4 tucat benszülöttet a felfedezők be is fognak, és gyorsan rabláncra verik őket. Amint haladnak a magasabb csúcsok felé haladnak egyszer csak egy nagyobb ősi piramis (amely félig a földben van már) romjaira bukkannak. A benszülöttek malac módjára visítoznak és annyit sikerül (korábban magukkal hozott fordító szolga segítségével) kideríteni, hogy a helyet szörnyű és gonosz szellemek lakják és hogy természetesen el van átkozva. Ők messze elkerülik. Pár követ elhoz az expedíciót vezető Elasques lovag (Carlo). Ezután elrendeli, hogy a kompánia egy szakasza hazatérjen a foglyok nagy részével és ezekkel az ősinek hitt képírásos kövekkel.

A nagyúr termében most Danyiel maester van szolgálatban (kb. ez ilyen heti váltásokkal történik szerintem) és ő javasolja is Pierro nagyúrnak, hogy fel kell tárni ezt a piramist, mivel értékes erőforrásokra és mágikus tárgyakra tehetünk szert. Azonban jobb lenne, ha mind a két mágust nélkülözni tudná erre a feladatra, hogy bebiztosítsuk a sikert (ezt a nagyúr meg is fontolja és a nehézség feléért tehát 8 Influence pontot feláldozva behívja Antarius-t is az expedícióba). -dobtam, hogy befolyásolja-e Antarius flaw-jai a kalandot és kijött egy 0 a driven warrior ghostokra, tehát 16-os nehézség-


Első fejezet
Sneaky/subtle
Stealth (Árnyék) 5(6) + Quik 1 + Fast As Lightning 4 + dobás 4 = 15 sikertelen
Awareness (Árnyék) 3(4) + Per 1 + Shadowplay 3 + dobás 10+7 = 25 siker
Helyismeret (Antarius) 2 + Int 2 + Coerce the Spirits of the Night 5 + dobás 5 = 14 sikertelen
A két mágus tehát -egy kisebb szakasz katonával- elindul az Elasques lovag expedíciója irányába. Hamar el is érik a helyet, de nem találnak senkit csak egy kisebb csetepaté helyét. Hamar fel is tárják a templom bejáratát, amelyet pár nagyobb kő torlaszolt el. Ezt a katonákkal elpakoltatják, majd behatolnak a piramis belsejébe. Sajnos az elől haladó Danyielnek nem sikerül tökéletesen lopóznia és aktivál véletlenül egy csapdát, amely elől azonban még időben kitér (nagyobb farkasverem). A következő pillanatban azonban légies és hideg kékesen derengő lidérc érkezik, amellyel azonban nem képes időben elbánni és a szakaszt egyesével megszállja és egymás ellen fordítja a katonákat. A szakasz nagy része elesik, de végül sikerül elűzni a lidércet és, amint haladnak tovább látják, hogy az expedíciós katonák nagy részét felkoncolták és amint leérnek a piramis belsejébe -egy nagyobb terembe- látják, hogy már csak egy maroknyian maradtak. Amint leérnek döbbenetes látványban van részük: egy élőholt crantai főpap egyesével tépi ki a katonák szívét. Körülötte egy tucat élőholt crantai harcos.

Második fejezet
Combat
Martial (kardvívás) (Antarius) 7(Cool + Str 2 + Awaken the Slumbering Corpse 6 + dobás 3 = 19 siker
Leadership (Antarius) 3(4) + Pre 0 + Summon the Army of Dead Servants 9 + dobás 4 = 17 siker
Martial (közelharc) (Árnyék) 3(4) + Sta 2 + Ready Your Shadow Sting 4 + dobás 9 = 19 siker
Harc alakul ki a mágusok és az élőholt őrzők között. Antarius élőholt teremtéssel próbálkozik és a két mágus vállnak vetne küzdenek (és varázsolnak) az élőholtakkal. A harc tökéletes sikerrel végződik, de ott van még a főpap is akivel mágikus párbajba kezdenek a mágusok.

Harmadik fejezet
Magic
Magic Theory (Antarius) 5(6) + Wil 2 + Summon the Dead Servants 8 + dobás 10+7 = 33 siker
Ancient Necromancy (Antarius) 5(6) + Quik 0 + Coerce the Spirits of the Night 5 (azért tudja mégegyszer használni ebben a kalandban mert mastery 2) + dobás 9 = 20 siker
Parma (Árnyék) 3(4) + Wil 2 + Calling The Inner Fear 4 + dobás 3 = 13 sikertelen
A főpap kemény ellenfélnek bizonyul, de végül sikerül legyőzni. Egy fél tucat expedíciós katona marad csak életben, de Carlo con Elasques szerencsére túléli (vélhetően őt akarta utoljára feláldozni a crantai pap).

Loss: Build point (Trained infantry elpusztult és az Elasquez személyi őrség is megritkult)
Reward:
Xp: 10-10 xp a két mágusnak (írd fel)
Build pont 48/2 = 24, Szerencsére Antariusnak sikerült befognia a főpap lelkét. Azonban ez mára már csak egy lélekcsonk és törött lélek. Sok információt nem lehet tőle szerezni a hellyel kapcsolatban viszont képes 12 quality-vel oktatni a Magic Lore-t és az Infernal Lore-t

Vissza az elejére Go down
https://elenhaar.hungarianforum.com
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyHétf. 25 Május 2020 - 0:53

10 - Két Fekete Barát
1687
1-Antarius játszik

Hostile surroundings 3
Contested Island/home 3
Poverty 1
Superior (clan head, knight) 1
Dark Secret (Ranagoliták) 1
Slavery 1
Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Spies (from external source) 1
Monster 1
Temporary Story Hook: Tharr egyházából valaki keresheti az eltűnt pap-ot, Sigurrio Kryech-et 1
Bosszú Toronból 3

Ambitous 1
Driven (warriors ghosts) 1
Lycantrope 3
Medium 1
Ranagolita 1

dobás: 3,5,6,7,4,1,10,8,1,2,4,10,9,8,5,8,7,1,2,5,7,2,
Contested Island, Ranagoliták dark secret, Lycantrope, Driven warrior Ghost
Kaland: +3 set of challenges
összesen 3 bad omen

6- complex: +3 Challenge. 5 sets of Challenges:
Difficulty: Easy 8 + 2 = 10

1,5,4,2,6:
Social, Subtle/Sneaky, Legal/diplomatic, Combat, Választott: Magic.
Covenant: visit by a magus.

Tehát jönne egy mágus, magának akar resource-okat, nem tetszik neki amikor kiderül, hogy Ranagoliták vagyunk, Teliholdkor nagy farkassá alakul Antarius és gondok adódnak, egy legendás fejvadász lelkét szeretné befogni.

Esős évszak

Első fejezet: Social
Folk Ken 1 + Int 2 + dobás 7 = 10 siker
Etikett 1(2) + Pre 0 + dobás 5 = 8 sikertelen
Guile 1(2) + Str 1 + dobás 4 = 7 sikertelen

Antarius miután elkészült a Csonttorony, amelyet a mágikus aura egyik kedvező konstellációján kezdett el építeni (két domb van amelyeken 5-ös az aura), elhatározta, hogy berendezi a laborját és fókusz keresésére indul. Tervez egy hatalmas csontból készült gólemet, amelyet különféle emberi és nem emberi (értelmes faj még corpus kategoriájába sorolnám, valahol még talán az aquirokat is, amelyek humanoidok) csontjaiból építené fel. Esetleg keressen valami mást, pl egy nagy drágakövet ami segíti a corpus, mentem, rego vagy nekromanciában. Kevés tudással rendelkezik az ősi crantaiakról, akikről szólnak mesék, hogy elég jól értettek a nekromanciához és egyébként a magához a mágiához is, így hát elindul a Techlan hegység felé keresgélni. Nem sokkal ezután egy kisebb kompániába ütközik, amelyről hamar kiderül, hogy egy asziszi boszorkánymesteri rend Az Fekete Barátok kisebb rendhez tartoznak. A találkozás elég nagy feszültségben történik meg, amint bemutatkoznak egymásnak. a Barátok expedíciója egy tucat harcosból és 2 mágiahasználóból áll. Vélhetően boszorkánymesterek. A találkozás ezek után elég rosszra fordul, mivel a Barátok kijelentik, hogy ez a sziget nem tartozik se toroni, sem pedig Asszisz befolyás alá, de végképp nem a Rascioni család és a gorvikiakhoz. Varázslónk (pár élőhalott szolgáját hátrahagyva) el tud végül menekülni a túlerőben lévő ellenféllel szemben. Viszont annyit még kiderített, hogy a főbb boszorkánymester-t (aki valószínűleg a mester mivel középkorú a másik pedig csak éppen csak 20 lehet) egy valamiféle fejvadász vagy igen jól képzett testőr védi (ezt kiállásából deríti ki és fegyverzetéből). Elhatározza hát, hogy megszerzi magának ezt a harcost/fejvadászt.


Második fejezet: Subtle/Sneaky
Awareness 2(3) - 1Per + 8 Summon the Dead Servants + dobás 1 -9 = 1 sikertelen és botch-ra (6,5,5 nincs botch)
Helyismeret 2 + 2 WIL + 4 Fast as Lightning + dobás 7 = 15 siker
Sneak 0 + 1STa + 5 Blessing of the Childlike Bliss + dobás 6 = 12 siker

Elhatározza, hogy visszamegy az éj leple alatt és ha kell akkor mindenkit elpusztít, aki az útjába áll, de megszerzi magának a fejvadász lelkét. 10 élőholtat meg is teremt gyorsan, hogy azok segítsék őt az elterelésben és bejuthasson a Barátok táborába. Ez sikerül is egy kis teleport és megtévesztés mágia segítségével.

Combat
Kardvívás 7(Cool + Quik 0 + dobás 4 = 12 siker
Athletics 2(3) + Dex 0 + dobás 10+3 = 16 siker
Közelharc 2(3) + Str 1 + 6 Awaken the Slumbering Corpse + dobás 9 = 19 siker  

Ahogy bejut a fő boszorkánymester sátrába egyből elővillan a fejvadász pengéje a sötétből és megkezdődik a harc Antarius és a fejvadász között. Őt végül le is győzi és sikerül szíven szúrnia az utolsó támadásával. A boszorkánymester erre kell fel, ahogy Antarius a fejvadász fölött áll és próbálja a fekete kardjába szívni annak lelkét.

Legal/diplomatic
Organisation Lore 1(2) + 2 Int + dobás 2 = sikertelen
Artes Liberales 1 + Pre 0 + dobás 5 = 6 sikertelen
Intrigue 2(3) + 2 Wil + 5 Mind Trick of the Tremere +dobás 4 = 14 siker

Mágusunk próbálja meggyőzni/megfélemlíteni a boszorkánymestert, hogy ha most nem hagyja őt elmenni a fejvadász lelkével akkor megöl mindenkit és hogy jogosan ezt megteheti mert ez az ő konventuszának terület. Még mágiát is próbál használni a boszorkánymesterre, de a végén a boszorkánymester (valószínűleg szándékosan) addig húzza az időt, amíg üzen pszivel a tanítványának aki hátbatámadja Antariust. Mágikus harc alakul ki a két boszorkánymester és a gorviki nekromanta között.

Választott: Magic
Ancient Necromancy 5(6) + 5 Coerce the Spirits of the Night+ Qik 0 + dobás 9 = 20 siker
Magic Theory 5(6) + Per -1 + 3 Compelling the Thoughtless Deed + dobás 5 = 13 siker
Penetration 3(4) + Sta 1 + 9 Summon the Army of Dead Servants + dobás 7 = 21 siker

A mágikus párbaj elején a két boszorkánymesteré az előny, de ezt Antarius hamar lefaragja és nem sokára támadásba lendül. Az ellene küldött élőholt szolgát mágiával a boszorkánymesterek ellen fordítja. A tanítvány hibázik egy kicsit, amit Antarius kihasznál és felmetszi a melkasát a Csontkarddal. Ekkor megelégeli a dolgot és teremt majd egy száz zombit akiknek megprancsolja, hogy öljenek meg mindenkit. Azonban ezen utolsó nagy élőholt teremtő mágájával bebotchol. A varázslat ugyan létrejön, de Twilight jön. Mikor visszatér látja, hogy a zombik már a tetemeten lakmároznak. Ellenségei csontjait összegyűjti. Azonban mindenkit lekaszabolnak és Antarius gazdagabb lesz végül egy képzett fejvadász lelkével. Egyedül a főboszorkánymester testét nem találja meg...

Reward:
+10 xp
5 reward
50 build point: 20- Bracelet of lightning (lvl 50 varázstárgy), 30 - Infernal Lore 5/15 - Démonok Könyve ,

2 loss
A Fekete Barátok haragja 1-es pontnyi hook

Warping points: Twilightra kellene dobni mert 2-wp-ot kapott egyszerre. Nem ellenkezik, mert a csata hevében van és nem valószínű hogy képes 2 percet folyamatosan koncentrálnia arra, hogy lenyugodjon a twilight. Comprehend the twilight dobás7 + 2int vs dobás7. Sikerült Pozitiv experience. Additional warping points: d10-dobás 10 +2 az alap. Az 12. Ez szerintem simán lehet virtue, de nem igazán találtam, ami alkalmas lenne. Így hát úgy döntöttem, hogy a twilight során szorosabb kapcsolatba kerül a talismanjával és az "életre kel" és might pontokra tesz szert. 12 might pont jó is lehet
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland EmptyCsüt. 4 Jún. 2020 - 19:36

1689.év

Hostile surroundings 3
Poverty 1
Slavery 1
Guardians (Crantai) 1
Monster 1
Regio 3
Regio with unexpected entries 1
Száműzöttek 2
10 - 3 - 5 - 4 - 8 - 4 - 8 - 3 - 7 - 7 - 6 - 3 - 6 - 1 bad omen
Játszik: 66 Belrado atya
Ambitious 1
Zealous 3
Ranagolita 1
1 - 5 - 10 - 10 - 1 - Ambitious, Ranagolita és még 2 bad omen vagyis összesen már 3 +1 set of challenges

Difficulty: 8 a 3 bad omennel együtt a célszám 17, ami very hard
Complexity: 5, ami így 3 set of challenges
Timing: 2 Spring
Origin: 6 Criminal, outlaws
Type: 4 Diplomat - 2 Combat - 2 Combat

Belrado atya úgy dönt, hogy ideje növelnie a gyülekezet számát, és ezért a szigeten lévő másik kolóniábam, Quebosba megy hittéríteni. Őszintén hiszi, hogy ez neki szent küldetése. Ahogy az ilyenkor szokás magával vihet egy fejvadász alakulatot, de ő most csak Denyiel-t viszi (Nincs confidence pont levonás, szerintem ez logikus szokás lehet egy fejvadász központú társadalomban)

Először is igyekszik meggyőzni a Quebos élén álló kereskedő ház embereit, hogy prédikálhasson.


Theology 7 + Pre 2 + The Word of Power 3 + 8 = 20 vs 17 siker
Folk Ken 3 + Will 3 + Purge the Disease and Poison 6 + 7 = 19 vs 17 siker
Intrigue 4 + Int 2 + 9 = 15 vs 17 sikertelen

Miután előadást tartott Ranagol eszméiből, jóindulata jeleként meggyógyítja az egyik tanácstag fiát, ezután a kereskedőház emberei beleegyeznek a prédikációkba.

Ezután lassanként beindulnak a dolgok, Belrado atya több előadást is tart a kolónia főterén, eltelik néhány hét, amikor is az egyik prédikációból hazafelé jövet váratlan támadás éri Belrado atyát és Denyielt.

Denyiel - Awareness 4 + Per 1 + Whispers through the black gate 3 + 3 = 11 vs 17 sikertelen
Belrado - Swordsmanship 8 + Str 2 + Incantation of Lighning 5 + 2 = 17 vs 17 sikeres
Denyiel - Knife 4 + Quick 1 + Shadowplay 3 + 6 = 14 vs 17 sikertelen

A támadás meglepetésként éri őket, és habár Belrado atya kiváló kardforgató képességének hála nem mészárolják le őket, nehezen tudnak elmenekülni. A támadóik egyértelműen az alvilágból kikerülő késelők és haramiák. Másik kérdés persze, hogy egy olyan kolónián, ami még nem igazán szolgálhat kirabolandó javakkal, mit keres egy ilyen rablócsapat.
A kolóniát irányító kereskedőház emberei persze esküdöznek, hogy megtalálják a felelősöket, de valójában semmi nagyon lényeges nem történik.
Több támadás is éri ezután Belrado atyát és Denyielt. Végül sikerül rátalálni a banda búvóhelyére, és most Denyiel és Belrado atya üt rajtuk.
Denyiel - Stealth 5 + Will 2 + Hard grasp of shadows 5 + 18 = 30 vs 17 siker
Belrado atya - Közelharc 2 + Sta 2 + 14 = 18 vs 17 siker
Denyiel - Swordmanship 8 + Int 2 + 9 = 19 vs 17 siker

A rajtaütés kiválóan sikerül, Denyiel odalopakodik az őrhöz és megfojtja a varázserejével, ezután már a házban lévő többieket sem okoz gondot elintézni, még mágiát sem kell használniuk hozzá.

Sajnos a támadások néhány nap múlva újra-kezdődnek, ezért Belrado atya úgy dönt, hogy hazatér erről a misszióról és sikerül meggyőznie néhány embert, hogy tartson vele.

Reward
5 xp mindkettőjüknek és 3 reward 1 loss, most úgy döntöttem, hogy 1 loss kiüt 1 rewardot, így 2 reward, ez 17 building point. Arra gondoltam, hogy ebből populationt szereznénk (ennyi ember tartott Belrado atyával). Nincs szabály rá, hogy hány build pont 1 population, szóval ezt még ki kell találni.

Background
Ezt a karaterek nem tudják, úgyhogy lehet rajta változtatni, de arra gondoltam, hogy a Quebos élén álló kereskedőház ezen vállalkozásába a Kobrák is fektettek pénzt és resource-okat. Ezért van a tulajdonképpen “endless” haramia-folyam. Későbbi sztoryhoz ötletet adhat, de változtatni is lehet rajta.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Második kaland Empty
TémanyitásTárgy: Re: Második kaland   Második kaland Empty

Vissza az elejére Go down
 
Második kaland
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Első kaland

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Elenhaar rpg :: Online Szerepjáték :: Ars MAGUS-
Ugrás: