Elenhaar rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Elenhaar asztali szerepjátékkal kapcsolatos fórum
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 01 - Újjászületés

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyHétf. 13 Nov. 2017 - 14:31

Nem látom az új fejezetet Sad
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyPént. 10 Nov. 2017 - 5:27

Okés, akkor, kb ennek a fejezetnek vége. Nyitok egy újat ez alatt és ott folytatjuk.
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyCsüt. 9 Nov. 2017 - 19:12

Az elsőt és a másodikat együtt: Egy olyan karavánhoz szegődöm el kísérőnek, ami Harnissanba megy, hogy eljussak Hissarhoz.
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyCsüt. 9 Nov. 2017 - 5:45

Julian mestere mellett töltött évei alatt sok mindent megtanult és kedvelte is az 60-as éveiben járó férfit. Noah magiszter is (úgy tűnt legalábbis) kedvelt téged. Szépen bejártátok a Tinawa medencét. Ő mindig is a világ megismerésére tanított téged. Az Istenek akarhatták, hogy Noah mester épp azon a napon járjon Bransiorban, mikor az a bizonyos Saahirg kereskedő, aki fél évvel korábban vette meg az akkor még 9 éves fiút éppen értékes fűszerportékáját terítette. A férfi különös felismeréssel rájött, hogy a fiúban megvan az Adomány és jó kezekben valamire való mágussá válhat. Meg is sajnálta azt a sovány kreol bőrű kék szemű rabszolgafiút. Julian mindig is jószínűnek tartotta mesterét annak minden előnyével és hátrányával együtt. Azonban minden tanítvány életében eljön a pillanat, amikor megérik az Első beavatásra, hogy aztán "Befogadott" akadémikus varázslóvá váljék.

Noah, a mestermágus:
01 - Újjászületés 648665c91d820414fad0e111afb550be--fantasy-pictures-asatru

Az Akadémia talán a legkülönösebb hely ezen a világon. Sok legenda kering róla és nem csak a renden kívül, de azon belül is számos titokzatos és misztikus történet szól erről a helyről. Az Akadémikus varázslók úgy tartják, hogy ez a hely egyszerre létezik minden síkon. Tanításaik szerint az Akadémia nem más mint maga a Mágia Birodalma. Persze aztán sokan (főképp vallásosabb rendtársak és tudós fők) úgy tartják, hogy hogy az nem más, mint Istenek Szférája és a mi világunk közötti határmezsdje csupán. Legyen bármi is az igazság, kétségtelen, hogy a Mágia talán a legtitokzatosabb dolog e földön.

01 - Újjászületés 1473a8741a251ecdfdbb60421985d924--fantasy-artwork-fantasy-painting

Juliannak is (akárcsak előtte minden tanítványnak) be kellett lépnie az Akadémiára, hogy végül igazi varázslóvá válhasson. Ott aztán próbák elé állíttatik és közelebb kerül a benne lévő Adomány megismeréséhez. Minden varázsló egyedi, minden Adomány egyedi és a maga nemében különleges és megismételhetetlen. Nincs is ez másképpen Juliannel sem. Az ifjú mágus varázshatalma (mint az a próbák során is kiderült), hogy meglehetősen szoros kapcsolatban van világunkon jelen lévő Négy Őselemmel.

Miután visszatértél az Akadémiáról, mestered üdvözöl és másnap be is mutat a Tribunálon. Ott a mágusurak (az egyszerre csodált és félt, roppant hatalmú, de mégis titokzatos varázslók) megeskednek, hogy a Tribunál Törvényeit mindig betartod és, hogy sosem fordulsz az Árnyékok felé és ellenállsz csábításuknak.

A Tribunál Nagy Gyűlése az Arrili Besenosi Máguserődben tartják. A hely telis tele van misztikummal és egyéb titokzatos dolgokkal, de ez már csak így van, ha mágiáról beszél az ember.

Amint hivatalosan fel is avattak Noah a mestermágus azt mondja, hogy ezután már magadnak kell megismerned a világot, ő már nem tud többet tanítani neked. Ezután egy két jótanáccsal lát el majd elbúcsúztok. Elmondja még neked, hogy van egy régi barátja, akivel már rég nem találkozott ugyan, de régen együtt járták a világot és pár "kalandba" is belekeveredtek együtt. Az illetőt egy Hissarnak hívják és úgy tudja, hogy Harnissanban telepedett le. Aztán átnyújt egy papírost és azt, mondja, hogy ha esetleg arra jársz akkor ezt próbáld már meg eljuttatni hozzá és persze mond meg neki, hogy régi barátja Noah üdvözli és jó egészséget kíván neki. Harnissanban egyébként pont nem jártatok. Lassiából Ka'Laissa környékén és a partvidéken bandukoltatok.

OFF: a varázslóktól ezen a világon is tartja a köznép a távolságot, csak úgy mint a WFRP-ben. Külön jogokkal csak azért mert varázsló vagy nem rendelkezel. Ezeket különböző tisztségek betöltésével lehet szerezni. Legtöbbször bölcsebb hallgatni arról, hogy varázsló az ember (ezt már megtanultad), mivel gyorsan elidegenítheted magadtól a köznépet, ha azzal kezdesz, hogy mágus vagy. A nemesség körében egy kicsit talán jobb a helyzet, de ott talán még több veszély fenyeget mint varázsló, mivel gyakran belekerülhetsz egy két nagyobb világi hatalmasság politikai machinációjába. A fontosabb nemesi családok általában rendelkeznek úgynevezett vérkővel, amit még valamikor az őseik kaptak egy-egy varázslótól. Ez a vérkő elég hatékony mágiaellenállást nyújt, de persze változó erősségűek. Manapság (az iparosodással és kezdődő felvilágosodással együtt) nagyobb kereskedőházaknak vagy céheknek is adományoztak ilyen vagy hasonló tárgyakat.

Eléggé szűkösen vagy pénzben (egyébként tilos értéktárgyakat vagy aranyat teremteni, legalábbis az értékesítést semmiképp nem nézi jó szemmel a Tribunál).

Mit teszel?

Beállhatsz karavánkísérőnek (abban van némi pénz és el is juthatsz helyekre).
El akarsz-e menni Harnissanba meglátogatni Noah barátját, Hissart?
Vagy ha mást akarsz csinálni akkor azt is mondhatod.
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyKedd 7 Nov. 2017 - 21:20

9. Ki is valójában a mesterem? (Írj egy nevet és, hogy milyen mágiaterületre specializálódott. Itt lehet artot, artokat, formuláns specializációt írni)
Noah, herbalista, gyógyító, természettudós, vándor.

20. Mit tisztelek benne?
A szabadságot, amit minden élőnek megad

21. Miben szeretnék hasonlítani rá?
A kötetlenségben, vándorlásban

22. Miben nem szeretnék rá hasonlítani?
Noah szerint az állatok és növények csak kicsit kevésbé fontosak, mint az emberek. Nem értek egyet, igazán gonosz csak az ember tud lenni, ezért elsődlegesen ővelük kell foglalkozni. Különösen a hedge wizardokkal.

23. a 4 őselemi formát

24. Mindegyiket egyenlően fontosnak tartom

25. 1 major magical focus: Elemental Magic
Vissza az elejére Go down
mordel
Moderator
Moderator



Hozzászólások száma : 244
Join date : 2010. Mar. 30.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyKedd 7 Nov. 2017 - 21:07

1. Milyen családból származok? Semmilyenből
2. Ki az apám és az anyám? Jó kérdés, a karakter nem tudja
3. Vannak-e testvéreim? Jó kérdés, a karakter nem tudja
4. Mit csináltam 10 éves koromig (amikor magához vett a mesterem)? Leginkább a rabszolgamunka a megfelelő kifejezés
5. Ki a mesterem? Egy vándor varázsló Noah.
6. Milyen helyről származom? (város, terület) Egy falu melleti kis kunyhóban éltem
7. Milyen népcsoporthoz tartozom? (tinawai, nawai őslakos, pallán, esetleg más...) fanalev-pallán keverék
8. Hogy nézek ki? (haj, szem, arcvonások, testfelépítés, ismertető jegy(ek), bőrszín) Kreol bőr, ébenfekete haj, kék szem, kicsit nyúlánk, közép magasnál kicsit magasabb.

Na jó, mielőtt megüt Téged a guta Very Happy, családi háttérről annyit, hogy egy hedge wizard boszorkány 3 évesen elrabolta, hogy mi célból, nem tudni, azután a gyerekkel végeztette az összes munkát, amit az meg tud csinálni. 10 évesen talált rájuk Noah, és vette el a gyereket a boszorkánytól. Szóval ezért nem tud semmit a családi hátteréről

9. Milyen a jellemem? (Rend, Élet, Káosz, Halál) (válassz hozzá értéket, hogy mennyire jellemző rád és mennyire tér el a semlegestől. 1-es kicsit jellemző, 2-es jellemző, 3-as nagyon jellemző)
Élet(2)-Káosz(1): alapvetően sokra becsüli az életet, mert tudja, hogy az nem könnyű. Kicsit kiszámíthatatlan néha. Csak azért is Smile. Merthogy a boszorkány alatt nem volt szabadsága, Noah mellett azért volt, de oda is kellett az önfegyelem, ezért van benne egy ilyen "csak azért is" érzés.

10. Milyen jellemvonásaim vannak? (pl. personality flow) -pl. amikor az AM-ben is vannak (jelöld, hogy mennyire jellemző rád (1-es minor flow - a karaktered el tudja nyomni ha kell, 2-s minor és a major között: ezt már nehezebb elnyomni, próbadobás, 3-as major flow: nagyon befolyásolja a karaktert ez ellen is lehet dobni de negatív módosítókkal, nagyon nehéz) (válassz 3 jellemvonást)
Gyanakvó 3, optimista 1, önfejű 2

11. Általában milyen érzéseket keltek másokban?
Első benyomás: Mint, aki folyton ugrásra készen áll. Mintha soha nem lenne biztonságban. De azután meg tudja kedveltetni magát az emberekkel. Gyanakvó természete azonban sokakat távol tart.

12. Mik a célom/céljaim ebben az életben? Segítség What is your character’s goal in life? This should be the principle, underlying motivation for everything your character thinks, says, and does. If your character were lying on the brink of death, what makes him or her cling to life? What could your character lose that he or she would consider worse than death? This goal is often broad, and sometimes unachievable. Whatever the nature of the goal, it should be something your character can strive for his or her entire life. The best goals are ones that can be threatened, as they will help create more compelling adventures. Ideas include justice, revenge, protecting loved ones, redeeming one’s self, or gaining some kind of power. When you think of something, ask yourself “why?” to make sure it isn’t because of some larger, more important goal.
How does your character believe this goal can be accomplished? Because the goal can often be ideological, the method to achieving it is sometimes equally insubstantial. Your character’s methods should be strongly tied to beliefs (or lack of beliefs), and primarily be a decision of lifestyle. A character bent on revenge might consider perfecting a fighting discipline, while a character devoted to a cause might consider a religious or philosophical doctrine.
Szabadságot hozni azoknak, akiket a varázserővel rendelkezők elnyomnak. Főleg, ha hedge wizardok élnek vissza az erejükkel, azt nem szereti.

13. Mennyire vagy vallásos és miben hiszel? (itt egy 5-ös skálát használnék a demon the fallenből. Általában az embereknek 2-es a hitük. Hithű papnak 3-as, fanatikusoknak 4-es, nagyon keveseknek 5. Halandók 1-es hit potenciállal spirituálisan gyengék, hitetlenek. 0-s ritka de spirituálisan halott emberek.)
- Hitek népszerűségi sorrendben: a Hármak hite, Tellame hit, Ulsovita (Ulsavo Lors egyistenként való tisztelete, a Három Kardban népszerű igazán), A Fekete Sárkány kultusza, Shaad árnyékkultusza, Nawai őshit
Hármak Hite 2

14. Mi a fontosabb számomra? (válassz ki max. hármat)
Erő
Állóképesség
Gyorsaság
Ügyesség
Karizma
Intelligencia
Észlelés
Akaraterő
----------------
Észlelés

15. Mi a legkevésbé fontos számomra? (válassz legalább annyit amennyit fontosnak jelöltél)
Erő
Állóképesség
Gyorsaság
Ügyesség
Karizma
Intelligencia
Észlelés
Akaraterő
-------
Erő


16. Van amiben különlegesen tehetséges vagyok? (a fontosak közül egyet)
Szinte mindent észrevesz maga körül, ritkán kerüli el a figyelmét, ha valami jelentős történik körülötte.

17. Milyen fegyvert részesítek előnyben ha harcra kerül a sor? Kardot

18. Milyen képzettségek jellemeznek engem? (rakd sorba)
Harci
Tudományos
Szakma (válassz szakmát)
Alvilági
Szociális
------
Szociális, Harci, Tudományos, Alvilági
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyKedd 7 Nov. 2017 - 3:59

A Mágia próbája

A következő kérdéseket amiket (a protokoll szerint) fel kell tenned magadnak a következők.

19. Ki is valójában a mesterem? (Írj egy nevet és, hogy milyen mágiaterületre specializálódott. Itt lehet artot, artokat, formuláns specializációt írni)

20. Mit tisztelek benne?

21. Miben szeretnék hasonlítani rá?

22. Miben nem szeretnék rá hasonlítani?

23. Miután megválaszoltad őszintén magadnak a "kötelező" kérdéseket (ezeket a mestered mondta, hogy mindenképpen tedd fel magadnak), kinyitod a szemed és egy teremben találod magad, ahol a lehető legkülönbözőbb dolgok vannak egy helyen. Egy kis tavacska, egy sötét luk amin keresztül eszeveszetten fúj a szél, egy nagy darab kő és homok, egy tábortűz, aztán egy hangyaboly és mellette kis állatok (egér, patkány), egy fa stb... Ezek után egy pergamenen instrukciókat látsz. Ezek az instrukciók amolyan feladatok. Kisebb tesztek. Arra leszel figyelmes, hogy a jelenlévő környezetben az általad tanult 10 művészet minden formája jelen van és rengetegféleképpen meg tudod oldani a feladatokat. A következő állítások közül melyik jellemez téged, miközben megoldod a feladványokat?

- Csakis egy formát használsz, azon belül is csak egy fókuszt és mindent azzal oldasz meg
- 2-3 formát használsz főképpen, ezek eltérőek és nem kombinálod őket
- 2-3 formát használsz, de kombinálod őket pl. őselemek,
- 4-5 formát használsz
- Mindegyik formát használod egy kicsit

24. Ezután, hogy megoldottad a 10 feladványt újra megváltozik a terem (igazából egy teljesen fehér teremben vagy, nehezen tudod kivenni a határokat). Ebben a teremben találsz 5 tálat. Ezek a tálak körülvesznek téged és a levegőben lebegnek. Te állsz a központban.

Az első tál fehér és a "Teremtés" óyalan jele van ráírva. Az első amit észreveszel, hogy virágok nőnek ki belőle, burjánzik benne az élet és a "teremtés". Sokféle anyag próbál kitörni belőle, egyik oldalán például csordogál egy kis víz stb...

A második tál egy kékes türkiz tál. Erre az "Irányítás" óyalan jele van írva. A tálban fehér világító pontocskák vannak, amik rendezetten vándorolnak körbe körbe, egymást tökéletesen egyenlő távolságra, majd hirtelen megnyúlnak és gyönyörű geometrikus és szimmetrikus formákat kezdenek alkotni.

A harmadik tál egy sárgás színű tál, amelyre a "Érzékelés" jele van írva. A tál ahogy bele nézel átlátszóvá válik és hirtelen mint ha magával szippantana, képeket mutat a világból, gyönyörű tájakon száguldasz. Egyik pillanatban egy sivatag, majd egy magas ormos hegycsúcs aztán a tenger mélye. Követező pillanatban a saját eredben utazol, hogy felfedezd a szervezeted többi részét...

A negyedik tál vörös színű. Rajta a "Változás" óyalan jele. Belenézel és egy aprócska golyót látsz. Obszidián fekete, de nemsokkal később lábai nőnek, színe is megváltozik, egy béka? Nem a következő pillanatban égető magvává alakul, hogy aztán egy szempillantás alatt tucatnyi pillangóként körberepüljön téged. A pillangók aztán füstté alakulnak és összegyűlnek a tálban majd az kristálytiszta forrásvízzé változik.

Az ötödik tál fekete. Rajta fehéren világít a "Pusztítás" óyalan jele. Furcsa érzés kerít hatalmába amikor belenézel. Valami átható selymes feketeséget látsz, amelyet az elmúlás, jéghideg érzése kísér. Látod, hogy maga a tál is szép lassan kezd repedezni, egyre kopottabb lesz, mint, ha az idő máris fogna rajta.

Válassz az alábbiak közül:
- Egyiket különösen fontosnak tartod (nevezd meg melyiket)
- Mindegyiket egyenlően fontosnak tartod
- Kettőt tartasz különösen fontosnak (nevezz meg 2 fontosat és egyet amit nem használnál soha)

25. Ha végeztél ebben a teremben is akkor a következő látkép tárul eléd. Egy gigászi csarnok (olyan mint a Gyűrűk Urában Moria tárnái) az oszlopok a végtelenben folytatódnak. Látod, hogy a boltívekre és oszlopokra óyalanul, avagy a mágia (emberi legalábbis) nyelvén vannak különböző rúnák felírva. Ezek az oszlopok jelképeznék valójában a fókuszokat. (játéktechnikailag ez annyit tesz, hogy beavatott varázsló kap egy-et, mester kap mégegyet és lord kap még egy 3.at. 1 fókusz felhasználható  1 major focusra vagy 3 minor focusra. Van még egy ötletem, hogy ha nem akarsz speckós varázslót akkor 1 ilyen fokusz adhatna +3-at minden mágiára (generalist))

A lényeg az lenne, hogy mivel most vagy túl az első beavatáson (három beavatás van mire eljutsz a wizard lordba) ki kéne választanod, hogy mire akarod elkölteni ezt az 1 fókuszt.
- 1 major magical focus
- 3 minor magical focus
- generalist major virtue (+3 minden artra)
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyKedd 7 Nov. 2017 - 0:57

A Test Próbája
Úgy tartja a tanítás, hogy a mágia gyakorlásához nem csak az elmének kell élesnek lennie, de a testnek is fontos, hogy kellőképp felkészült és edzett legyen (ezzel ugyan sok varázsló vitatkozik és főképp az elmét helyezik előtérbe) Végig nézel magadon és felméred az erősségeidet és gyengeségeidet. Az adottságaidat.

14. Mi a fontosabb számomra? (válassz ki max. hármat)
Erő
Állóképesség
Gyorsaság
Ügyesség
Karizma
Intelligencia
Észlelés
Akaraterő

15. Mi a legkevésbé fontos számomra? (válassz legalább annyit amennyit fontosnak jelöltél)
Erő
Állóképesség
Gyorsaság
Ügyesség
Karizma
Intelligencia
Észlelés
Akaraterő

16. Van amiben különlegesen tehetséges vagyok? (a fontosak közül egyet)

17. Milyen fegyvert részesítek előnyben ha harcra kerül a sor?

18. Milyen képzettségek jellemeznek engem? (rakd sorba)
Harci
Tudományos
Szakma (válassz szakmát)
Alvilági
Szociális
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyHétf. 6 Nov. 2017 - 23:32

Amikor Julian varázsló tanonc, immár 15 kemény és embert próbáló kiképzés végén a beavatási rituálét megelőzően felhajtotta a Essentia Iodiciumot (a Végső Próba Esszenciáját) kissé félve tekintett az előtte álló "Utazásra".

Az Emlékek Próbája
A fiatal varázsló ekkor belemélyedt eddigi emlékeibe, ahogyan azt mestere is mondta:

1. Milyen családból származok?
2. Ki az apám és az anyám?
3. Vannak-e testvéreim?
4. Mit csináltam 10 éves koromig (amikor magához vett a mesterem)?
5. Ki a mesterem?
6. Milyen helyről származom? (város, terület)
7. Milyen népcsoporthoz tartozom? (tinawai, nawai őslakos, pallán, esetleg más...)
8. Hogy nézek ki? (haj, szem, arcvonások, testfelépítés, ismertető jegy(ek), bőrszín)


A Jellem Próbája
Varázslóként nagyon fontos, hogy miféle személyiség is vagy? Milyen jellemvonásaid vannak? Gyengeségek és Erények?

9. Milyen a jellemem? (Rend, Élet, Káosz, Halál) (válassz hozzá értéket, hogy mennyire jellemző rád és mennyire tér el a semlegestől. 1-es kicsit jellemző, 2-es jellemző, 3-as nagyon jellemző)

10. Milyen jellemvonásaim vannak? (pl. personality flow) -pl. amikor az AM-ben is vannak (jelöld, hogy mennyire jellemző rád (1-es minor flow - a karaktered el tudja nyomni ha kell, 2-s minor és a major között: ezt már nehezebb elnyomni, próbadobás, 3-as major flow: nagyon befolyásolja a karaktert ez ellen is lehet dobni de negatív módosítókkal, nagyon nehéz) (válassz 3 jellemvonást)

11. Általában milyen érzéseket keltek másokban?

12. Mik a célom/céljaim ebben az életben? Segítség What is your character’s goal in life? This should be the principle, underlying motivation for everything your character thinks, says, and does. If your character were lying on the brink of death, what makes him or her cling to life? What could your character lose that he or she would consider worse than death? This goal is often broad, and sometimes unachievable. Whatever the nature of the goal, it should be something your character can strive for his or her entire life. The best goals are ones that can be threatened, as they will help create more compelling adventures. Ideas include justice, revenge, protecting loved ones, redeeming one’s self, or gaining some kind of power. When you think of something, ask yourself “why?” to make sure it isn’t because of some larger, more important goal.
How does your character believe this goal can be accomplished? Because the goal can often be ideological, the method to achieving it is sometimes equally insubstantial. Your character’s methods should be strongly tied to beliefs (or lack of beliefs), and primarily be a decision of lifestyle. A character bent on revenge might consider perfecting a fighting discipline, while a character devoted to a cause might consider a religious or philosophical doctrine.



13. Mennyire vagy vallásos és miben hiszel? (itt egy 5-ös skálát használnék a demon the fallenből. Általában az embereknek 2-es a hitük. Hithű papnak 3-as, fanatikusoknak 4-es, nagyon keveseknek 5. Halandók 1-es hit potenciállal spirituálisan gyengék, hitetlenek. 0-s ritka de spirituálisan halott emberek.)
- Hitek népszerűségi sorrendben: a Hármak hite, Tellame hit, Ulsovita (Ulsavo Lors egyistenként való tisztelete, a Három Kardban népszerű igazán), A Fekete Sárkány kultusza, Shaad árnyékkultusza, Nawai őshit
Vissza az elejére Go down
spamagitor
Moderator
Moderator
spamagitor


Hozzászólások száma : 328
Join date : 2010. Mar. 25.

01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés EmptyHétf. 6 Nov. 2017 - 21:48

Tehát akkor kezdeném is ezt a Sagát a már beígért gyorsított meséléssel. Ez az első kaland a Játékos Karaktert (Julian) kíván jobban leírni és bemutatni a beavatási rituálé segítségével.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





01 - Újjászületés Empty
TémanyitásTárgy: Re: 01 - Újjászületés   01 - Újjászületés Empty

Vissza az elejére Go down
 
01 - Újjászületés
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Elenhaar rpg :: Online Szerepjáték :: Elenhaar - Vér és Árnyék-
Ugrás: