Elenhaar asztali szerepjátékkal kapcsolatos fórum |
|
| 02 - Baljós Jelek | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Szer. 3 Jan. 2018 - 19:05 | |
| Várom | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Csüt. 7 Dec. 2017 - 4:13 | |
| Rendben. Akkor meg is érkeztek a Lassia tartomány beli, Harnissanba. Ez (Ka'laissát a tartomány fővárosát leszámítva) a környék legnagyobb városa. Majd félszáz ezres népességével a királyság legnagyobb és legjelentősebb mezővárosa. A Harnissan és környéki falvak, tanyák, majorságok mezőgazdasága látja el az Királyság jelentős részét élelmiszerrel. Jelentős kereskedelmi útvonal megy át rajta észak-nyugat és Pallania felé. Jelentős iparos réteggel is rendelkezik. Erősek a helyi rendek és jelentős újgazdag réteggel is rendelkezik. folyt köv. | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Kedd 5 Dec. 2017 - 12:42 | |
| Ez a reputáció dolog nagyon jó ötlet A MAGIC főértékemet növelem 2-re, és veszek 5% intelligenciát. A talizmán: Ez egy nyakban hordott medalion lenne. Az alakja, mint egy vaskereszt. Az anyagáról még nem jutottam semmire. A vaskereszt 4 végére az elemeket jelképező piktogramok lennének téve, konkrétan ezek: A piktogramok közepén lenne egy-egy az adott elemet jelképező drágakő (tűz: rubint, levegő: platina, víz: kristály, föld: ? (nem találtam jót)) Nagysága: Ököl nagyságú Érzelmek, ha ránézek: elégedettség, büszkeség | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Pént. 1 Dec. 2017 - 1:59 | |
| Rendben. Akkor ennek a kalandnak most vége van. A karakterlapodat megtalálod "Julian journeyman wizard" név alatt a drive-on megosztva (egyébként az Elenhaar mappában van azért nem írta ki automatikusan a gmailod). Szóval szinte teljesen úgy működik a dolog mint a wfrp 2.0-ban. Kivéve pár dolgot: Csak forma artok vannak és azokat úgy tudod növelni, hogy 20xp=1 pontnyi növelés, tehát 100xp-ért 5-öt növelsz rajta. Max addig növelheted amennyi a magic főértéked x 5 (tehát max. 10). (egyébként a magic főértéked most 1 és az journeyman wizard lehetőséget ad 2-re növelni, de ezt is ki kell fizetni 100xp-be kerül ez önmagában) A karrier a journeyman wizard karrier. Ahhoz, hogy tovább léphess nem elég kimaxolni a %-okat megvenni minden képzettséget és talentet ami hiányzik (skillből ami már megvan az adott karrierből még EGYSZER megveheted de nem többször ekkor +10%), hanem még reputációdat is növelni kell. Ezt egy külön fül alatt tartjuk majd számon. Ebből a kalandból egyébként szereztél reputációt a kereskedő céhnél, mivel Solon majd szépen elmeséli a történetét és, hogy megmentetted a fiát. Ez egy pozitív reputáció lesz. Mérjük, hogy milyen frakcióhoz vagy városban, régióban milyen nagy a reputációd ez azt jelenti, hogy mennyire ismernek és mérjük azt is, hogy milyen típusú a reputációd. Pl. most ez egy hősies cselekedet volt. Ezért ezt írom fel: védelmező. TalismanAkkor annyit, mondj, még el nekem (miután elosztottad a 200 xp-t), hogy milyen típusú talizmánra gondoltál. (úgy döntöttem akkor még nem bírtoklod, hanem majd azt is most szerzed meg, de jó lenne irányba állni) Miből készült? (vas, bronz, ezüst, arany, fa (milyen fa?), kő, drágakő (milyen?)...) többet is lehet választani Mi a tárgy alap funkciója? (ékszer (milyen gyűrű, nyaklánc, karperec...), fegyver (milyen?), könyv, ruha, bot?, vagy bármi...) Milyen színű a tárgy? Milyen két fő érzelemmel tudnád jellemezni a tárgyat, ha rápillantasz? Milyen nagy a tárgy? kb ennyi, nem biztos, hogy ilyen lesz de legalább kiindulópont... lehet keverni is dolgokat. A lényeg, hogy minél kidolgozottabb legyen. Ezt úgy kb "megálmodod" majd és a mestered már mondta, hogy neked kell majd elkészítened, de a hozzávalók ugye attól függenek, hogy mennyire részletesen írod le a tárgyat és hogy mennyire kombinált. Segítség gyanánt ajánlom shape and material bonusos listát (van egy nagyobb lista is az is jó). Ha ezek megvannak, akkor mehetünk tovább. Ja meg mond meg, hogy mire szeretnéd elkölteni a 200xp-t? | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Csüt. 30 Nov. 2017 - 6:33 | |
| , ja még jó, hogy volt rajta alsó gatya. Az alapján, amit szállít, most nem vennék semmit, de ha esetleg van valami, ami szerinted megtetszik, az érdekelne. Egyébként, zavarba jövök a hálálkodástól. Arra gondolok, hogy szerencsém volt, hogy ez a varázslat bejött . OFF: Szerintem mehetünk tovább az úton. | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Csüt. 30 Nov. 2017 - 2:25 | |
| Rendben. Akkor a susnyásból, ahogy szemléled őket lassan elkezdesz koncentrálni és minden erődet beleadod a varázslásba és a koncentrációba. Hagyod, hogy végigáramoljon rajtad a mágia, ahogy a mestered tanította. Felszabadítod a tested, rejtettebb, mélyebb tartalékait, hogy segítsenek a varázslásban. Kissé fáj is a folyamat, de túlélhető. (chanelling próba 4 kocka: 8,4,10,8 az az 3 siker, 1-2 sikernél nincs semmi csak létrejön. 2 fölött minden egyes siker +3-at ad a casting totalra. szóval ez +3) 18+2d10 (18+8+6=32): . A Tzeentch curse (5kocka: 3,1,7,6,3) egy dupla: szimpla d100 (68 - Undone: Every tie, clasp, and fastener of every type on your body flics violently open. Belts come undone, pouches fly open, boots come unlaced, and so on.).
Ez azt jelenti, hogy a varázslat (amely hatalmasabb a jelenlegi biztos tudásodnál, tehát veszéles) létrejön, de, ahogy a mágia végigáramlik a testeden egy kellemetlenebb mellékhatással jár, amelynek következtében a mellényed hírtelen kigombolódik és kitáródik. A nadrágod szíja kiold és lecsúszik és a bakancsod is kifűződik (szerencse, hogy viselsz alsógatyát ). Ezt a kis kellemetlen mellékhatást leszámítva a varázslatod teljes sikert arat. A tábortűznél üldögélő és kisebb rágcsálókat sütögető goblin "szakács" nagyot ugrik, ahogy a tűz mágiarakásként föllobban és mint valami eleven entitás 5-6 darab csápot növeszt oldalt, majd középen egy nagyobb, vastagabb és hosszabb csáp emelkedik ki a tűz szívéből. Erre a goblinok (mondanom sem kell) visítva rohannak, először körbe körbe, majd messze a tisztásra. Mikor az óriás központi tűzcsáp párszor le is csap, a goblinok között végképp kitör a pánik és elszabadul a káosz. Eszeveszetten mindent eldobva menekülnek az erdőbe. Egyetlen egy sem marad a közelben. Solon fia is elég picire próbálja magát összehúzni és vélhetően maga alá is vizel félelmében. Ezután, (előszöris felhúzod és megkötöd a gatyád és a bakancsod majd) kiszabadítod a megkötözött fiút és visszamentek az öreg kereskedőhöz Solonhoz. Aki nem győz hálálkodni, és azt mondja, hogy megelőlegezett profitjának a felét (ami így sem kevés pénz, mivel ezt ugye neki újra árukba kell fektetnie, de azért így is marad neki valamennyi) neked ajánlja: 100 bransiori veretű ezüst pénz. Ez jól is jön mivel neked kb maradt fél ezüstöd. Mit teszel? (a pénzzel) Akarsz valamit még csinálni itt vagy mentek egyből tovább? OFF: (egyébként ezt az akadémikus és charioni mágusok Shaad Átkának nevezik, vagy egyszerűen Túltöltődésnek (Overcharge), mivel Shaad a mágia Istene is egyben, nem csak a sötétségé, ettől függetlenül a mágia önmagában nem rossz vagy jó, csak vigyázni kell vele.) | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Szer. 29 Nov. 2017 - 23:23 | |
| Köszi a segítséget Megkockáztatom a tűzpolipot. Dobd nekem légyszi, úgy érdekesebb | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Kedd 28 Nov. 2017 - 7:11 | |
| Na akkor, ha ne bánod én is kicsit besegítek. Van egy olyan varázslat amivel láthatsz a sötétben (infralátás InIg kb. 10-es erősségben létre is tudod, hozni, de ezzel még elég közelre látsz csak mondjuk meg concentration) Olyasmi is eszembe jut, hogy eltünteted a szagodat ReAu (nem engeded, "hátrahagyni"). Day duration szóval egész este hatni fog. Ezek mind kisebb varázslatok 10-alattiak 1 kocka, ha 1-et dobsz akkor dobsz mégegyet és ha az is egy lesz csak akkor van tzeentch curse. Szóval nem gond. Annyi történik hát, hogy körültekintően ezzel a két varázslat segítségével. Valószínűleg sikerül elkerülnöd bármiféle ellenállást vagy csapdát a goblinok részéről. Rábukkansz a táborukra, ahogy azt remélted is. Lehetnek vagy 2 tucatnyian. Nyuzsögnek. Nincsenek wargok, elég szakadt öltözékeik vannak. Egynémely "vértet" is visel (lehántott fa kéregből készített vértek és pajzsok és bőr). Tábortűz is van. A tábortűztől nem messze ott van a fiú megkötözve, keze lába szája. Készül a főfogás... OFF: Azonban a polip dolgot 10lvl-ből, 25-ből ki lehet vitelezni egy +5 sebzést concentration és egy karú tűzcsápot. Neked ha nem támadó a varázslat akkor max lvl15 ha nem támadó elemental varázslat akkor lvl10. Ez persze nőni fog. Mert 2-es magiccal max 10-es szintre lehet növelni egy artot. A casting total pedig az art 2x. nincsenek technikák sem dobás. (egyszerűbb az élet ). Focusodra pedig ugye akkor már lvl30-ast is létre tudsz hozni. Az már nem rossz. Dobás csak akkor van, ha életerő mágiát nyomsz és fatigue-t költesz. Ekkor +1d10 Fatigue pontonként, de +1 kocka Tzeentch curse is. Szóval meg lehet csinálni csak akkor valószínűleg 3-4 kockával dobod a tzeentch és 1-2 fatigue pontba is kerül. Mit teszel hát? Fényből tudsz teremteni valami kis polipszerűséget 10lvl, talán elijeszti őket? Tűzpolipot +5 damage-vel 2fatuge-val 2d10-el legalább 10-et kell dobnod és 5 kockás tzeentch curse.? Tűzcsóva a tenyeredből mint a multkor? (a meglepetés erejével lehet, hogy sikerül elzavarnod őket) | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Hétf. 27 Nov. 2017 - 17:57 | |
| OFF: nem találom a karakterlapot, mi a neve?
Igen, azonnal indulok. A következő varázslatok jutnak eszembe: - PeIg, hogy sötétebb legyen körülöttem - ReTe, a bevált jó kis acél távoltartás, vagy amit ezeknél láttam fegyvert
Ha odaértem, akkor majd meglátjuk mi a helyzet, de ReIg-re gondolok, hogy a tábortűzből polipszerű tűzkarok nyúlnak ki és támadják a goblinokat, ez concentration időben. | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Pént. 24 Nov. 2017 - 5:45 | |
| Rendben. Különösen erdőjárás képzettség nincs (megosztottam amúgy a karilapodat), de van olyan képzettséged, hogy perception azzal tudsz keresni. Körültekintően próbálod követni (nincs nagyon erre képzettséged, de nem is vagy annyira elveszve, de semmiképp nem vagy profi). Az egy két nyom, amit szép lassan összegyűjtesz (3 sikert dobtál a próbádon ami nagyon jó) lehetővé tette, hogy kiszúrd az egyik előtted elterülő völgyben (még naplemente előtt) egy apróbb táborhely vonalait (nyilvánvalóan nem emberi) és hallasz is onnan egy kis nyüzsgést ezt a felőlük érkező kisebb szél hozza, de mint mondtam jót dobtál . Naplemente van. Kb. fél órára van a tábor, mikorra odaérnél eléggé besötétedne. Félhold van szóval különösebben még fényes se lenne az este. Mit teszel? Vársz reggelig vagy este ütsz rajtuk? (minél többet vársz annál több az esélye, hogy a fiút több darabban és félig megemésztve találod pár tucat goblin gyomrában) És ha rajtaütsz, szánékozol-e valami varázslatot létrehozni, ami esetleg segít téged valahogy, vagy hogy kívánod véghezvinni a tervet? | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Csüt. 23 Nov. 2017 - 8:38 | |
| Akkor mondom Solonnak, hogy majd én megnézem, a fizetségről pedig később tárgyalunk. Megkérdezem még, hogy merre vitték a fiút. Utána igyekszem arrafelé, amerre elvitték a srácot. Mivel a mesteremmel vándorló életmódot folytattunk, ezért lehet, hogy van valamennyi vadász skillem, nyomolvasás, lopózás esetleg. Mindenesetre igyekszem megállapítani, hogy merre mentek a goblinok, és a tőlem telhető legkörültekintőbben követni a nyomot | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Szer. 22 Nov. 2017 - 23:18 | |
| Hát azért olyan sokat nem tudsz róluk, csak amennyit a mestered említett róluk. Annyit mondott, hogy összeállhatnak trollokkal is (lehet, hogy valami féle kapcsolat van a két faj között), de azért ez a mi jelenünkben elég ritka jelenség. Rebesgetik, hogy Uhr Baghul síkságain a baghuliak tartanak goblin szolgákat, de inkább úgy tartják őket mint a kutyákat (az urch vérűek köztudottan jobban kijönnek a különféle intelligens és félintelligens bestiális lényekkel).
Általában kisebb törzsekbe, nemzettségekbe tömörülnek. Rettentően gyorsan szaporodnak (állítólag nemet is tudnak váltani, de ezt csak hallotta). Aféle kártevők a természetben. Néha elszaporodnak aztán gyakran önmagába roskad a megnőtt populáció az élelem hiánya következtében. A lényeg, hogy semmiképp nem támadnak emberekre, csakis akkor, ha meggyőződnek róla, hogy többszörös túlerőben vannak és általában meglepetéstől. De goblinokat ritkán látni a Tinawai medence déli részén. Több van belőlük Pallaniában és a gyérebben lakott vidékeken.
Kb ennyit tudsz | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Szer. 22 Nov. 2017 - 15:56 | |
| Mennyien lehettek a goblinok? Egyáltalán mit tudok róluk? Mennyien szoktak egy faluban élni? Csak ők élnek együtt vagy gyakran orkok is vannak velük? Vagy vargok is? | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Kedd 21 Nov. 2017 - 9:06 | |
| Rendben. Akkor röviden annyi, hogy az ott lévő zsoldos levert egy jó néhány goblint, a kocsis ülésen ülő idősebb kereskedő (Solonnak hívják, a fia Ladar) a botjával ütögeti őket, de a fiút Radart sehol sem látod. A goblinok már egyébként is menekülőben vannak. Mikorra odaérsz szinte az összes el is iszkol vissza az erdőbe. Solon mondja, hogy: "Elvitték a fiam, ó Könyörületes Anya. Mit tegyek most." és azzal felétek fordul: "Segítsetek kérlek, mentsétek meg a fiam, megfizetem ha kell, ahogy csak módomban áll"
A zsoldos (egyébként félvér Tinawiai és félvér byliosi) húzza a száját és azt mondja "Sajnálom Öreg, de a fiadnak már annyi. Soha nem találjuk meg az erdőbe és ha mégis sokszoros túlerőben vannak, csapdába csalnak, náluk az előny"
Mit teszel?
Felajánlod a segítséged. Kérsz jutalmat előre vagy nem foglalkozol vele. Egyetértesz a bylosi zsoldossal és mondod az öregnek, hogy már túl késő. | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Pént. 17 Nov. 2017 - 9:04 | |
| "Eloltom" a mágiámat , és úgy megyek vissza | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Csüt. 16 Nov. 2017 - 5:03 | |
| Rendben, szóval akkor amikor 5 db kis vakarék goblin megjelenik, te éppen csak fel tudod húzni a gatyádat (mivel ugye éppen a dolgodat végezted). Elővetted a kardodat. Ez egy rövidebb penge, egykezes és rövid kardnak mondanám. Egy két vágást te is elszenvedsz ezek jóformán csak a ruhádat tették tönkre, de egyelőre védekező állásban vagy és igyekszel összeszedni magad. Ez pár másodperc alatt sikerül is. OUT: Ezután nekilátsz mágiát használni. Azt találod ki, hogy egy tűzcsóva szerű dolgot teremtesz. Ez (Conc+1, Touch+1, Individual) Megpróbálkozol egy +10es sebzésű tűzzel, ez azért már egy szép kis tábortűz kaliberű dolog lesz (össz level 15, neked Ig5*2, meg a focus az még egyszer5) (először is channelling próba WP ez 5kocka 5,8,3,6,6, így 4 siker penetrationra is jár egy kis plusz, tehát létrejön a varázslat) (majd Tzeentch curse dobás lvl tizes részényi kockácal, 1 kocka, de ha azon 0át dobsz akkor újra kell dobni 2 kockával, tehát a dobásod 7-es, nincs semmi)
Jut eszembe, elfelejtettem, hogy neked is kell talizmánt választanod, ez is a beavatás egyik feltétele. Gondolkodj rajta kérlekIN: Szóval akkor az történik, hogy pár finom kézmozdulat és elmormolt varázsszó után a jobb kezedet kitartod és abból egy olyan 2 méter hosszúságú tűzcsóva vág ki, amelyre koncentrálsz és mint egy lángszórót használod. Ennek hatására a kis goblinok felvisítanak és 3-an egyből beugranak a susnyásba és eliszkolnak a maradék 2 pedig a karaván felé megy. Az avar kicsit száraz mivel Május vége van és a nyár kezdete, ezért is kicsit kiégett egy pár helyen. Mit teszel ezután? - "Eloltod" a mágiádat vagy továbbra is koncentrálsz rá és úgy mész a karavánhoz? (csak mondom, ugyen 40 méterre van a karavántól, de könnyen meglehet, hogy megláttak, mivel a tűz elég feltűnő) | |
| | | mordel Moderator
Hozzászólások száma : 244 Join date : 2010. Mar. 30.
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek Kedd 14 Nov. 2017 - 11:30 | |
| Mágiát használok, és azon belül is tüzet. Igyekszem inkább elijeszteni őket. Ha ez sikerült, akkor megyek a karavánhoz vissza. | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: 02 - Baljós Jelek Kedd 14 Nov. 2017 - 6:58 | |
| Ez a kaland (ahogy azt már ígértem korábban) kicsit kivonatosabb lesz, hogy pörögjenek a dolgok. Szóval a lényeg, hogy sikeresen találsz magadnak egy karavánt. Ez két szekérből áll. Egy idős kereskedő vezeti, egyetlen fiacskája segédkezik neki aki éppen csak 16 éves. Az öreg nem tud sok pénzt felajánlani, de úgy gondolod ő lesz a megfelelő, mivel ő az egyetlen, aki egyenesen Harnissanba megy. Vegyes árut szállít, legfőképp import termékeket pl. fűszereket Keletről és a Szigetvilágból, jaio kézműves dolgokat (porcelán, agyag, füstölő). Selymet szintén keletről stb... Te és egy középkorú ex városőr vagytok az egyetlen kísérők. Az út nem túlságosan eseménydús. Azonban már egy hete mentek, amikor Lassia Tartományba érkeztek és mielőtt elérnétek a következő Outpostot (ezek elég sűrűn vannak itt a kereskedelmi út mellett) rajtatok ütnek. Te még sosem találkoztál ilyen lényekkel, ugyan az öreg Noah már mesélt róluk így felismered őket. Goblinok, lehetnek vagy úgy 2-3 tucatnyian (wfrp-sen képzeld el őket). A lényeg, hogy egy kis pihenőt tartotok és akkor ütnek rajtatok (te éppen a dolgodat végzed). Rád is akaszkodik 4-5 ilyen kis vakarék. Apró késnek tűnő fegyvereikkel egyszer kétszer eltalálnak, de apróbb vágásokon kívül csak inkább kellemetlenséget okoznak, de csak egy jól betalált csapás kell. egy jó 40 méterre vagy az erdőben a karavántól szóval annyira nem látod mi történik velük (és persze valószínűleg ők sem látnak) Mit teszel? - Használsz mágiát? Ha igen gondolom elemi mágiát? Melyik elemet? - Nem használsz mágiát, csak a kardoddal próbálod lenyomni őket. Ki akarod őket nyírni vagy csak elijeszteni (kicsit rizikósabb ügye, ha a mágiát választod arra is áll ez a kijelentés)? - Próbálsz mindenáron a karavánhoz jutni (akár veszélyeztetve a saját testi épségedet is) | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: 02 - Baljós Jelek | |
| |
| | | | 02 - Baljós Jelek | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|