Elenhaar asztali szerepjátékkal kapcsolatos fórum |
|
| Első kaland | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Első kaland Kedd 5 Május 2020 - 23:42 | |
| 01 - Az Első Találkozás
Első év psz. 1675.
Kiválasztok tehát kb. 10 pontnyi hookot: Ez most 12-re sikeredett. Hostile surroundings 3 Extreme weather (néha) 1 Contested Island/home 3 Poverty 1 Slavery 1 Bennszülöttek (inhuman, human) 3
Dobások: 3,8,7,3,2,9,6,6,1,8,3 No Bad Omens 1 adventure, amelyik ugye a Bennszülötteknél jött be.
Ezután dobok, hogy melyik karakter játszik... 73- Ranagol pap, Belrado atya. Dobok még neki, hogy esetleg valami befolyásolja a Bennszülöttekkel való találkozását. Ambitous 1 personality Zealous 3 personality Ranagolita 1 story Guardian Angel 3 general
dobások: 6,9,7,6,4,3,7,0 - tehát 1 bad omennel gazdagodott a story, amely a Guardian Angellel köthető össze. Ez +1botch kocka meg +1 a nehézségre.
Ezek után jön a kaland nehézsége: Stressz kocka: 2, tehát easy, azaz 8, de mivel egy bad omen ezért ez 9-es lesz
Valami egyszerű találkozásra gondoltam a gorviki kolónia és az emberi benszülöttek között. Timing: 4- summer, tehát Nyáron történt a dolog. Complexity - 2-Simple, tehát csak 1 set of challenges. Origin of adventure: 10 - Supernatural - lehet valamilyen sámán a dologban, vagy esetleg a sámán tanítványa. Challenges -3-magic, 3-magic, 1-social.
Meleg forró nyári napon bújt elő egy bennszülött csapat és támadt rá a klán egyik favágó településére, pár házból áll csak. Kőfegyvereikkel és nyilakkal. A pap munkáját végzi a gyülekezetet igazgatja környéken és pár katonájával a bennszülött csapat után ered, akikről kiderül, hogy egy fiatal sámánnak szálítottak le két fiatal leányt a favágó tanyákról.
A pap mágikus párbajra készül a sámánnal, amely először egy a harcosát megszált szellemet küld a hazai csapatra: Első abilitynek a penetration-t választja. Amely 3 (4- életerőszívásra, amit szerintem használhat a harcos ellen). Főérték pedig a willpower. 3+4=7, Kíván varázsolni, Greater Life Drain lvl 35. 7 magnitude. 14+d10= 14+4=18. Tehát ez igazán jól sikerül és egyetlen varázsatával leteríti az ellene küldött harcost, miközben az látványosan elkezd sorvadozni... A bennszülöttek elmenekülnek és a sámán marad csak. Varázspárbaj...
Ezúttal (magic theory helyett) vallásismeretet választ és fókuszálja hitét az elkövetkezendő párviadalra az ifjú sámánnal. 7-es a puissanttal együtt az ability és a Staminát választja és miközben fohászkodik kisebb vágást ejt a mellkasán és a fájdalomból merít hatalmat. 9-re dob és így nem is kellene használnia mágiát, azonban biztosra megy és Destroy the Rival Magic nevű mágiapusztító varázst mondja el, amellyel semlegesíti az ellenfele támadásait. 9+5(mert 5 magnitudós a varázs)+d10*. Végeredmény 21. Egy még bravúrosabb végeredmény. A Sámán mágikus támadásait sorra hárítja és végül, ahogy közelebb és közelebb ér hozzá, mormolja a Kosfejes úr himnuszát "Halott indul hozzád Uram...". Mikor odaér a fiatal sámán a rettenettől eltelt tekintettel néz fel a papra, aki hatalmas másfélkezes kardjával végül lesujt és végrehajtja a lélek és véráldozatot Urának.
Az utolsó Challenge egy Social. Ez annyi volna, hogy mikor jelentést tesz a kolónia uránál (a lovagnál) és kéri, hogy adjon neki katonákat, hogy felkutathassa a bennszülöttek faluját és elhurcolhassa őket friss egyházi rabszolgáknak. Persze az egyház majd megfizeti adóját rabszolga munkában és amazok lelkében a lovagúrnak. Charm (3) és Intelligencia (2) lenne a dobás és hozzáadná a Hatalom Szava nevű papi varázslatot (amely 4 magnitudó), hogy kinyilvánítsa Istene, az egyház és az ő hatalmát a lovagúr udvarában.. 9+d10= 16 a végeredmény, tehát ez is sikerült. Egyik challengre sem dobott botch-ot. A nagyúr elégedett és szolgálatára adja katonáit, hogy felkutassa a bennszülöttek falvát. (amit egyébként kisebb keresés után meg is találnak és találnak két tucat bennszülöttet, akiknek harcosait hamar legyőzik majd összefogdossák a menekülőket. Ezek után a rabszolgák felét megtartja az egyház szolgálatában, a maradékot a nagyúrnak ajánlja. A főnököt feláldozza Ranagolnak nagy szertartás után. A telepesek örülnek és elégedett az egyházban és a papban (és a nagyúrban is).
Ennyi lenne tehát az első kaland akkor.
Reward: Three success: a Reward + 5xp, A Reward build pontot választ (nem is nagyon van más választás ilyen alacsony szintű kaland után) difficulty/2 pontnyi build pont jár. Ez 9/2. Felfele kerekítve 5. A sámánnal talált pár főzetet és a botját, amely afféle talizmánja volt. Ezt (és a falu vezetőjét/valamint a sámánt magát) feláldozta nagy szertartás alkalmával Ranagolnak és ebből ő vis-t nyert 3- build pontnyi tainted vis-t. Azaz 15-t. Ez lehet Perdo, Corpus. Személyes raktárát gyarapítja a papnak. Ez a gyakoratban úgy néz ki, hogy a feláldozott emberek koponyáját elhelyezi a kolónia templomában (ezekben van a vis is).
A maradék 2 build pontnyi reward lehet 2 Wealth pont (ez ugye a rabszolgáknak köszönhető). Ez a conventuszt illeti, tehát megy a közösbe.
A hozzászólást spamagitor összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. 9 Május 2020 - 22:55-kor. | |
| | | spamagitor Moderator
Hozzászólások száma : 328 Join date : 2010. Mar. 25.
| Tárgy: Re: Első kaland Szer. 6 Május 2020 - 4:37 | |
| 02 - Balítélet és Lázadás1676. év Új kaland: Hostile surroundings 3 Extreme weather (néha) 1 Contested Island/home 3 Poverty 1 Slavery 1 Bennszülöttek (inhuman, human) 3 Contested Island/Home 3 Dobások: 4,3,10,7,6,9,5,8,5,1,2,8,10,5,3, 2 Bad Omen. A nehézség tehát 2-vel nő és két botch kocka pluszba. A Kategoria megint Benszülöttek. 6-os nehézség tehát átlagos 11, de 2 bad omen, tehát 13 összesen. Típus Natural - Storm. Tehát egy nagyobb vihar csak le a szigetre, miközben a benszülöttek is valahogy kapcsolatba kerülnek velünk. Time-4-nyár. Nyár eleje. Complex adventure -4. 2 set of challenges. Főkarakter kiválasztása 60-at dobtam, de mivel ez az Árnyék és ez a karakter még nincs kidolgozva (szeretnék előtörténetet, hogy belelássak a jellemébe ilyesmi). újra dobok - 75. Ez megind a Ranagol pap . Ő már úgyis tapasztalt a Benszülöttekkel kapcsolatban. Dobok neki még, hogy a virtue-jai befolyásolják-e a dolgokat: Ambitous 1 personality Zealous 3 personality Ranagolita 1 story Guardian Angel 3 general 9,3,2,6,7,4,10,8, (azaz mégegy bad omen és megint a Guardian Angelből) A nehézség ezzel 13-ra növekszik és 3 botch kocka. Mivel ez egy komplexebb kaland lehet, hogy behívja az egyik mágus segítségét. Első set of challanges: 2,3,2- Combat Magic, Combat Tehát: A nyár beáltával a viharos évszak is neki kezdett. Azonban eddig nem tapasztalt intenzitású vihar csapott le a kis telepünkre. Özönlő víz, viharos szelek. Egy jó hétig eltartott a dolog, ezzel nagy pusztítást keltve a kolónián. Halászhajók sérültek meg, épületek dőltek össze. A vihar elmúltával a lakosság nekilátott az újjáépítésnek, amikor a sáncfalon túl, több száz rézbőrű, fekete hajú benszülöttre lettek a lakók figyelmesek. A lovagokat összehívják, katonákat fegyverbe, de olybá tűnik, hogy elkerülhetetlen a közdelem. Véres csata zajlik le.Dobás: Kardvívás 5+2 +2 STR + 5 Protection of the One True Lord (5mag+5) d10* (9)= 23. Siker. A csatát ugyan veszteséggel, de megnyerjük. A vad benszülöttek visszavonulnak.Magic- Dobás: Vallásismeret 4+2(puissant) + WILL (2) + Destroy Rival Magic (+5) = 14+d10* (7)= 21. A következő pillanatban újra beborul az ég és hihetetlen gyorsasággal vihar alakul ki, nyilvánvalóan mágikus hatás. Azonban Belrado atyának még idejében sikerül szétoszlatnia a fellegeket. Az este folyamán továbbra is hadi készültségben van a táborCombat - Dobás: A lovagúr segítségét vesszük igénybe: Leadership 5+2 (p) + 2 (PRE) + d10* (itt a karakter nem szándékozik varázsolni, mert inkább tartogatná a következő set of challenges-re). Eredmény 15, 8as dobással. Éppen megvan, de ez elég... Az éjszaka folyamán aljas módon a vadak beosonnak a táborba és így rajtunk ütve próbálkoznak. A Lovagúr vezetésével azonban sikerül őket kiverni és megbüntetni. A megmaradt pár fogolyból majd telik a Kosfejes úr oltárára is.A kaland második fele. 2nd set of Challenges. Subtle-Sneaky, Social, Combat A lovagok és a klánon belül elégedetlenség üti fel a fejét, hogy az egy évvel ezelőttig lakatlannak vélt szigeten, nem csak szórvány falvakban élő ősemberek élnek, hanem nagyobb számban vad törzsek. Számosan el kívánják hagyni a szigetet és máshol találni hazát (elvégre csak 4 éve vagyunk itt és nem hiába "elátkozott" a sziget. Az elégedetlenkedőkkel le kell számolni. A pap a fejvadász segítségét hívja, hogy halgattassa el a főszószólót és ezzel küldjön üzenetet az elégedetlenkedőknek.Mivel ez az első challenge ezen a set-en belül behívhat egy specialistát, de ezután már a következő két próbához nem lehet. Stealth+2Dex. 6+2+d10* (4). Sikertelenség. Sajnos a merényleg nem sikerült, de a fejvadásznak sikerült elmenekülnie. Ezek után a pap megpróbálja a meggyyőzés erejét bevetni a lázadó tiszttel szemben.Social: Charm 3+2PRE+ The Word of Power (4mag +4) + d10* (7)= 16. Ez éppen megvan. Tehát sikerül szép szóval lecsillapítani a lázadókat. Azonban a baj valamelyest már így is megtörtént és a többi lázadó tiszt közül páran úgy gondolják, hogy tovább folytatják az ellenállást. A drága papunk végül úgy dönt, hogy agressziót alkalmaz és kedvelt életerőszívó mágiáját hívja segítségül.Combat: STA+2 + 7Kardvívás + 7mag mágia +d10 (6) = 22. Sikerül. Végül sikerül személyesen nehéz kardjával és szörnyűséges vérmágiájával engedelmességet kicsikarni a tisztekből. Most már nincs aki vitatná a Nagyúr és pap szándékait.Reward: Faithre rakná a reward +5xpt. Na meg ugye felaldozza a megfelelo elemeket ezert 13 build pontbol vist venne corpus es perdo visek 30 es 35 | |
| | | | Első kaland | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|